Bilstol 0-13kg

Tusseline.

Flørter med forumet
Heisann!

Jeg driver å titter på bilstoler m beltebase. Og det er jo så mange som virker bra..

Jeg har sett på Maxi Cosi, Britax og akta graco..

Hadde vært kjempe fint å høre erfaringer! Med tanke på størrelse, vekt osv..

Hjelpes :) På forhånd takk :)

emoticon 

jeg har ikke erfaringer, men kommer til å kjøpe akta graco da den koster ganske lite i tilleggt til at den er enkel og grei å ta inn og ut av bilen :) kjøper den i mai :)

Jeg er veldig fornøyd med maxi cosi cabriofix som vi hadde til førstemann og som vi også vil bruke nå til 2.mann.. Er vel et av de letteste setene slik jeg har skjønt det og det var kjekt for det blir litt bæring av setet i min erfaring...

Vi har maxi-cosi cabriofix med easyfix base. Den er best i test og er en av de letteste stolene. Er også enkelt å ta inn og ut av bilen. Er veldig fornøyd med det.

Vi har akta graco, veldig fornøyd. Nå er det lillejenta mi så bruker den, men synes den er litt tung. Men nå vet jeg ikke hvor tunge de andre er. Vi har en trille som passer til bilstolen, så hvis jeg skal noe fort i en butikk så bruker jeg den:) veldig greit:)

Acta Graco er et godt sete jeg har brukt, litt stort.
Maxi Cosi har vel vært best i test nesten siden 2007 eller no, det er ihvertfall et godt sete det og. Velg det som står bra i deres bil.

Jeg har bare erfaring fra 2 seter og det er Besafe izi sleep og Maxi cosi... Vet at mange skryter maxi cosi opp i skyene, men for oss var det Besafe vi likte best.. Jeg synes selve beltet satt bedre på babyen (5punkt og ikke 3)... og hodet lå mer støtt... opplevde at han ble liggende veldige vondt med hodet i maxi cosi....synes også det ser ut som babyen ligger mer behagelig i besafe setet.. 
Jeg har ingen erfaring med de andre.. men jeg kommer til bruke besafe med neste :) 

Jeg har kun erfaring med maxi cosi cabriofix,men jeg er knallfornøyd og det er sambo og lillegutt også.
Setet er ganske lett,jeg bærer han fint i det enda og han er 10 måneder om noen dager.Vi skal snart bytte sete nå,men det er bare for at han skal komme litt høyere opp for å se i bilen. Så maxi cosien blir montert i bilen til bestemoren hans nå. han har fortsatt good plass i setet:)
Spedbarnsinnlegget var genialt i setet,det er lett å ta setet inn og ut av bil. Ja generelt kun positivt å si om det her i gården:)

Back
Topp