**Moonlight**
Forumet er livet
ja,hvordan gjør man det?er det seler på de bussene i utlandet feks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fikk du med deg bilsete? Sendte du den med spesialbaggasje?På vanlige rutebusser, stort sett nei.. Men på Startour sine busser feks er det seler. Vi hadde med et graco babysete, som vi klarte å trykke 20 mnd gammel sønn nedi, han var da 12,5 kg, og det var knapt, men akkurat beltet over skuldrene, og ikke hodet over kanten!
Nå består "utlandet" av ganske mange land! Spørs hva du mener med "syden"...ja,hvordan gjør man det?er det seler på de bussene i utlandet feks?
Så bra dere fikk nyttPakket det veldig godt, og sjekket det inn på flyet ja (kan jo tas sammen med vogn i prampack feks?).. Det ble tatt veldig godt vare på på veien ned, men ble fullstendig ødelagt på hjemturen! Det resulterte at vi fikk nytt, og det var jo egentlig ikke så dumt, for nå har vi helt nytt sete til babyen som kommerKan jo være en ide å ta med et billig brukt sete..
Signerer denne! Fy så svett jeg var etter nesten 6 timer med babyjenta på fangetDere kan jo ta det med inn på flyet, babystolen.Kjøpe eget sete til babyen, så får dere plassert det der. Det tror jeg kan gjøre flyturen mye mer behagelig også, så dere slipper å ha h*n i fanget hele turen, blir fort varmt og klamt.
![]()
Lurt! Ring Vingglemte jo å skrive at barna er 4 og 7 år
men i hovedsak lurte jeg på om det er seler på disse bussene som blir brukt?kan jo bare ringe ving å høre og da...blir vel stort sett turen fra flyplassen og en liten tur en av dagene vi er der.