Bilseter

LinnTess

Blir kjent med forumet
Heeeei :) Er det noen som har peiling på disse bilstolene til babyene?
Er veldig usikker på om jeg skal velge mellom maxi-cosi eller brio (primo) ? Noen som har disse? [:D]

Helene Harefrøken kan mye om dette, men tror Maxi cosi er et av de beste og mest sikreste...

Vi skal ha det...[:)]

MAXI COSI, uten tvil! Best i test har jeg lest![:)]

her blir det maxi cosi ... uten tvil . ingen jeg skjenner som har kjøpt det sete som er missfornød.. angrer veldig på¨å at det ikke ble det sette vi kjøpte forige gang...

ser også veldig mangen som kommer inn på butikken som har sine søte små i det sete.... :)

vi harmaxi cosi etter snuppen...
Veldig fornøyd!!!

her blir det maxi cosi[:)]

Her er det iZi sleep :)

Sånn btw så gleeeeder jeg meg til vi skal begynne å krangle om bilsete nr 2 etterhvert :P

ORIGINAL: Knottet2

vi harmaxi cosi etter snuppen...
Veldig fornøyd!!!

vi har acto graco sitt.. og VELDIG fornøyd! Det kom forresten best ut i test her i fjor![:D]

Maxi cosi[:)] Kjempe godt sete hvertfall, og lett å bære på!

SIst hadde eg acta graco, og fy kor tungt det var! Så det er hvertfall siste sort her i gården![;)]

ORIGINAL: Speedsjarken
Sånn btw så gleeeeder jeg meg til vi skal begynne å krangle om bilsete nr 2 etterhvert :P

Klok av skade snakker jeg ALDRI om typer bilseter her inne [8D]

Det er viktig at dere prøver setet i bilen før dere handler.

Vi skal ha Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix base om det står skikkelig i bilen vel og merke.

ORIGINAL: Speedsjarken

Her er det iZi sleep :)

Det blir selvsagt ingen krangel for i 2011 sitter alle små barn trygt og godt bakovervendt så lenge som mulig [:D]

Babysetene som har gjort det best i kollisjonstest er forresten:

Akta Graco Logico S
Brio Primo med isofixbase(og Brio Go Isofix men det er akkurat samme setet)
Recaro Young Profi Plus
Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix base

Samtlige av disse setene fikk 5 av 5 mulige poeng testet i frontkollisjon og 4,5 av 5 mulige poeng i sidekollisjon.

Her er det maxi cosi etter snuppa[:)]

Det eneste negative jeg har hørt om brio er at barnet vokser veldig fort
ut av det sete ifrohold til andre seter [:)]

her blir det maxi cosi + base
hadde det sist også og er superfornøyd med det
ikke minst praktisk når jeg kan feste det på vogna også
om minien sover og jeg må rett inn i en butikk eller noe å hente noe[;)]

ORIGINAL: jenta til mamma

vi har acto graco sitt.. og VELDIG fornøyd! Det kom forresten best ut i test her i fjor![:D]

Det hadde vi og, Men skal kjøpe et nytt denne gangen[:D]

Vi har maxi cosi med base etter lillegutt.[:)] Er super fornøyd med det.[:)]

ORIGINAL: jenta til mamma

Signerer på den jeg[:D]

Her blir det Graco på oss, hadde britax til mini men synes hodet hang veldig fremover med beltebasen, men graco sitter de bra og detter ikke fremover [;)] Det er jo et evig mas dette med bilseter, jeg trøster meg med at alle setene er godkjent her i Norge og at alle ikke er med på samme tester osv, man kan jo nesten bli GAL.  he he

Back
Topp