bilseter??hvilke er best??

mor2010

Elsker forumet
vurderer å kjøpe et acta graco bilsete..noen som har erfaring me d??

Jeg har hørt at det setet er litt tungt...
Men ellers er det bra.

Vi hadde maxi cosi med base til lillegutt, og skal bruke det igjen til denne. Og vi er utrolig fornøyd med det!! Det er lettvint å ta ut og inn av bilen, lett å bære på, og mini sitter fint i det! Det er også en slik skyggeskjerm (eller hva du kaller det...), slik at mini ikke får sola i ansiktet...

Jeg har kjøpt brio sitt og er super fornøyd.. Testa det på babyen til veninna mi.. Hun blei skikkeli sjalu:D

Nå mener jeg ikke å være negativ, men bare et råd jeg fikk. Har ingen erfaring selv, men hun på Barnas Hus sa at Emmaljunga sine barnestoler IKKE holder mål. De har faktisk sluttet å selge de pga (for) dårlige resultater i tester. Greit å vite om...

Jeg er værtfall kjempe fornøyd[:D]

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

spørs hvilket du vil ha da.
selv hadde vi auto baby 2 (graco sete) til Fredrik da han var nyfødt, og var veldig fornøyd med det[:D][:D][:D]
Nå har vi duo logic (kan brukes fra 0-18 kilo) og det er vi ENDA mer fornøyd med, men det kan kun brukes bakovervendt (som for vår del er perfekt da vi ikke ønsker og ha Fredrik frammover enda)

men, om du skal gå etter nyfødstol som er best i test og fra 0-13 kilo så er det jo maxi cosi som er "vinneren".
Vi blir og kjøpe den stolen til babyen, og så skal babyen overta stolen til Fredrik når h*n blir større.[:)]

det er det jeg har tenkt å skaffe.. sånn duo logic. .veldig greit og ei venninne har en slik og sier den er veldig grei og ikke vanskelig å håndtere i det hele tatt.

vi skal ha hts izi sleep...
var på barnas hus i åsane å fikk kjempeservice! Dama i butikken ble med ut til bilen for å finne ut om vi hadde isofix...(noe vi hadde...på den ene bilen)
På bil nr 2 har vi ikke det, så fikk demonstrert hvor stødige /ustødige de forskjellige stolene var også uten base.

Izi sleepen var desidert stødigst uten base, så da skal vi ha den. med base i hoved-bilen og uten base i bil nr. 2.

ORIGINAL: Engel1

Nå mener jeg ikke å være negativ, men bare et råd jeg fikk. Har ingen erfaring selv, men hun på Barnas Hus sa at Emmaljunga sine barnestoler IKKE holder mål. De har faktisk sluttet å selge de pga (for) dårlige resultater i tester. Greit å vite om...

er bare med base de har kommet så dårlig ut i tester...

http://forbrukerportalen.no/Tester/2009/test_av_bilbarneseter_juni_2009

kjenner ei som har, ho er veldig fornøyd, selv skal jeg ha recaro sete med isofix base

Vi har Acta Graco Logico S etter Sander, som den nye babyen blir å bruke. Vi hadde base til setet, og det er genialt! Om jeg skulle kjøpt ny babystol hadde jeg gått for Maxi Cosi, i og med at det er litt lettere enn gracoen

Vi har maxi cosi etter førstemann, så det bruker vi med glede om igjen [:)] En sak som er greit å ta med i vurderingen av hva slags sete man skal ha, er om det kan settes på trilla eller barnevoga man skal ha. Det er jo så utrolig kjekt hvis babyen sovner i bilen og man skal handle el. så slaipper man å lirke babyen ut av setet eller gå å bære på setet, noe som kan bli ganske tungt etterhvert... Jeg hadde i hvertfall stooor glede av det [;)]

vi har maxi cosi t nyfødt fra ho minste tøtta å ho bruke maxi cosi nu.eldste mann har en anna bilstol den e kjempe bra huske ikke ka den het

takk for hjelpen..greit å hørra ka andre meine siden eg kje har erfaring på området..tenkte å gå å se i helgå på forskjellige e vel litt lettare når eg står me di i håndå[:D]

Vår lille prinsesse skal få "Be Safe izi sleep". Dette er det eneste sete for de minste hvor man kan legge ned ryggen. Det går også til tops i flere tester, både i Norge og Europa. Kjenner flere som har hatt det, og de er vldig fornøyde. Eneste ulempen er at det veier litt mer enn andre seter pga funksjonen med ryggen.
Vi kjøper med Iso-fix.

anbefaler maxi cosi!!! Beste bilsete sier flere forhandlere, så da må det være noe i det [8D]

Back
Topp