Bilsetene 0-13kg

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Hva har dere gjort med dem? Solgt? Beholdt? Det som vi har blir 2 år gammelt nå i høst, og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal selge det videre eller beholde det frem til vi er ferdige med ungene? Skal forhåpentligvis prøve på en ny neste år en gang.. hva ville dere gjort? 

Skal selge vårt til en vennine som skal ha baby [:)]

Solgte mitt, fordi jeg er redd for at det fort blir 4-5 år gammelt [:)]

Har det som ekstra sete i pappa'n sin bil frem til han er vokst ut av det helt.
Etterpå beholder vi det nok til neste unge, ikke vits å kaste penger ut vinduet [;)]

Jeg håper at jeg skal få bruk for det igjen, så jeg skal beholde det[:)] Det kosta 1500 kr tror eg så var ikke allverdens heller..

Vet ikke hva du skal gjøre jeg.. Går jo ann å se hvor mye du får for det? Er nok ikke mer en halv pris

Beholder vårt. De kan brukes i 5år og vårt er fantastisk deilig.[:)]

Skal iaf ikke bruke det igjen [:o]
Lå ute på finn.no her for en stund siden til 400 kr, men ser ikke ut som noen vil kjøpe brukt... [&o]

Har kastet våres[8|]
Fekk det av ei veninne som hadde brukt det til to barn og no har eg brukt det til mine to...
Så var ikkje brukbart lenger...[:D]

Svigerbror og co kjøpte maxi cosi ifjor sommer til 1500kr inkludert base på finn.no og solgte det for 1600kr dette året [8|] Men tror vi beholder jeg, betalte 1500kr for sete og base så det kan hvertfall brukes til to unger og kanskje tre om de blir tette [;)]

ORIGINAL: Fabrina

Har det som ekstra sete i pappa'n sin bil frem til han er vokst ut av det helt.
Etterpå beholder vi det nok til neste unge, ikke vits å kaste penger ut vinduet [;)]

Vi kommer til å ta vare på det til neste mann[;)]

Vi beholder det. Mine foreldre vil bruke det en stund fremover i sin bil. Håper n2 ikke lar vente på seg så alt for lenge, for da vil jeg ha nytt :-)

Vi kommer til å selge vårt når vi er ferdig med det. vi skal ikke ha flere barn så vi har ikke bruk for det.

ORIGINAL: Annette*Å*Sander

Skal selge vårt til en vennine som skal ha baby [:)]

Har solgt til ei som skal ha baby[;)]....setene skal man visst ikke ha lenger enn 5år...(tror jeg?)

Vi skal beholde vårt siden vi får en til småttis til våren.. Nå er vårt nytt ja, så hadde nok beholdt det uasnett..

Jeg hadde beholdt[:)] Men vårt sete er allerede 3 år, så skal søstra mi få det i januar dei ska ha baby. Og etter det er setet over 4 år. Så da blir det kasta[:)] Eventuelt gitt bort!

Back
Topp