Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Merri24
Denne gangen blir det bak førersetet. Det andre setet er så mye større, og må stå bak passasjersetet så min lange mann kan få plass til beina når han kjører:)
ORIGINAL: lille m
ORIGINAL: Merri24
Denne gangen blir det bak førersetet. Det andre setet er så mye større, og må stå bak passasjersetet så min lange mann kan få plass til beina når han kjører:)
Vi kommer også til å sette babysetet på førersiden fordi det tar minst plass. Det betyr jo ikke at jeg er mindre glad i minstemann! Det går ikke an å gå rundt og tenke på at den ene plasseringen er tryggere enn den andre. Hadde det vært praktisk mulig hadde selvfølgelig hele familien sittet bakovervendt midt i bilen, men det blir litt vanskelig. Hvor det er tryggest å sitte ved en eventuell kræsj er umulig å si før man ser hvordan bilen ser ut etterpå, men da er det litt sent å begynne å plassere på nytt. Jeg synes heller man skal fokusere på å kjøre så trygt som mulig i en så trygg bil som mulig og bruke sikkerhetsutstyret riktig. Det er faktisk alt vi kan gjøre. Og husk at verden stort sett er snill! [:)]