Bilsete?

molly.

Glad i forumet
Noen som vil anbefale meg et bilsete?  Vi har nå Besafe Izi Combi nå, og det nytter ikke å ha det bakovervendt! Det er liksom ikke bare alt for rett i ryggen, det tipper tilogmed litt fremover. Og ja, har stilt inn alt på riktig måte, får det bare ikke til å funke...  Så hvis noen har noen tips til hvordan jeg kan fikse dette, eller vil anbefale meg et annet sete - så ville jeg vært veldig takknemlig! 

Ville tatt bilen med til en utstyrs butikk og fått prøve forskjellige seter i bilen[:)] Ville gått for ett sete som går bakovervendt til 25 kilo

ORIGINAL: dnc

Ville tatt bilen med til en utstyrs butikk og fått prøve forskjellige seter i bilen[:)] Ville gått for ett sete som går bakovervendt til 25 kilo

Ja, er det jeg vil ha. Kan nok hende vi gjør det også, men siden jeg har lite peiling, så vil jeg ha noen synspunkter først[:)]

ORIGINAL: Kidada

Vi hadde det før. Vår løsning var å PRESSE det hardt ned i setet og stramme forankringsselene som bare pokker. Og alltid ha det i "hvilestilling" alltså helt vippa bakover på den hendelen..

Jeg pressa nedover og mannen dro i forankringsselene.. Det blei STOR forskjell..

Men nå har vi bytta til Britax multitech, for vi har måtte pendle endel mellom oslo og kristiansand, og han sover mye i setet, og den nakkestøtta der er MYE bedre for han da.. Og ennå lettere å justere hellinga på ryggen på det setet [;)]

Hehe, skal altså litt til å få det i riktig posisjon [8D] Ok, takk for tips! [:)]

Derfor er det viktig å prøve setet i bilen før man kjøper.

Vi anbefale Britax Multi Tech. [:)]

Back
Topp