Bilsete

Amaryllis

Elsker forumet
Jeg har vært i danmark i helga - og der endte det jammen meg med at jeg kjøpte med meg en maxi cosi cabriofix med isofix base!!!! sparte nesten 1000 kroner på i forhold til i Norge!!!!! [:D][:D][:D]

(kjøpte også stooor ammepute, sparkebukse, 2 bodyer, smokkesnor, kosedress, gasskluter og to pysjamaser[:D][:D])

ååååå så gøy [:)][:)][:)]
her hjemme ligger jo sete med base på 3500 ca..
jeg skal også ha det sete, hmm.. kanskje noen i familien skal til danmark snart [;)]
kosta det sorte det samme???
på barnas hus her når de har tilbud på det sete så gjelder det ikke sort [:'(]

Ellers da, hadde du en fin helg i danmark?? [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

ååååå så gøy [:)][:)][:)]
her hjemme ligger jo sete med base på 3500 ca..
jeg skal også ha det sete, hmm.. kanskje noen i familien skal til danmark snart [;)]
kosta det sorte det samme???
på barnas hus her når de har tilbud på det sete så gjelder det ikke sort [:'(]

Ellers da, hadde du en fin helg i danmark?? [:)]

Hadde en super helg i danmark ja[:D][:D] var studietur med jobben - men ble mest handling[;)]

Jeg betalte 990 for selve setet på AZ i Hjørring. OG det var sort og grått ja!! veldig nøytralt og fint[:)] og så kjøpte jeg basen for 1299 på babysam ikke så langt fra bilka ved Aalborg. så blir ca 2500 kr i norske kroner!! Veldig fornøyd[:)] (de hadde ikke basen til setet på AZ så hadde tenkt å bare kjøpe det hjemme - men ikke når jeg fant det en plass[;)])

Takk takk[;)] hadde egentlig tenkt å ønske oss det til jul - men kunne nesten ikke gå forbi når det var såå billig[;)]

jøss, da har du spart mye! Det er deilig å være norsk i danmark[:D]

Grattis med sete[:)] Moro når man får det billigere enn hjemme!

Back
Topp