N Nathen Glad i forumet 28 Mar 2006 #1 Hei, hva slags bilsete skal dere kjøpe? Det er så mange å velge i... Er det noen som vet hvem som er "best i test"?
Hei, hva slags bilsete skal dere kjøpe? Det er så mange å velge i... Er det noen som vet hvem som er "best i test"?
A - Amy - Gift med forumet 29 Mar 2006 #2 Jeg tenkte å kjøpe Maxi Cosi eller Britax sitt.. Klarer ikke helt bestemme meg.. Litt lyst på base, jeg...
Jeg tenkte å kjøpe Maxi Cosi eller Britax sitt.. Klarer ikke helt bestemme meg.. Litt lyst på base, jeg...
Bergtussa Forelsket i forumet 29 Mar 2006 #3 Vi hadde maxi cosi til første mann og det kommer vi til å bruke denne gangen også...likte det sete godt og ungen lå bra oppi der...
Vi hadde maxi cosi til første mann og det kommer vi til å bruke denne gangen også...likte det sete godt og ungen lå bra oppi der...
B bka Flørter med forumet 29 Mar 2006 #4 Vi har også kjøpt Maxi Cosi Cabrio. Den er på salg på Barnas Beste i Trondheim til ca 1000 kr. Den kostet det samme på Happyland i Svinesund også. BKA
Vi har også kjøpt Maxi Cosi Cabrio. Den er på salg på Barnas Beste i Trondheim til ca 1000 kr. Den kostet det samme på Happyland i Svinesund også. BKA