Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Same her! Heilt genialtVi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv![]()
Høres ganske deilig ut! Har tenkt å finne et sånn selv. Er det flere vogner den passer på, eller en spesielt vogn?Vi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv![]()
Vil tro den passer på flere, men det vet jeg ikke helt sikkert. Vi har Britax Smil e 3. Kjøpte vogn og bilstol på samme butikk, så de bestilte inn passende adaptere for ossHøres ganske deilig ut! Har tenkt å finne et sånn selv. Er det flere vogner den passer på, eller en spesielt vogn?

Denne har jeg sett på ogsåVi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv![]()