Bilsete

Hadde Maxi Cosi sist og var veldig fornøyd med det, så regner egentlig med det blir samme nå siden vi har basen fortsatt. Har setet også, men det er fem år siden det ble kjøpt om bare noen uker, så usikker på om det «har gått ut på dato» eller om det går bra :think005
 
Vi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv :happy:
 
Bilsetet fra eldste er vel utgått på dato nå. Men vi har også et besafe izi swing (eller noe) som har nyfødtinnlegg som snart-mellomste begynte å bruke allerede fra ca 3 mnd fordi vi uansett ikke bar bilstolen ut av bilen og det ble færre bæsjeuhell i det enn i babystolen. Så jeg tror kanskje vi dropper babystolen nå hvis det ikke er noen vi kan låne av de første månedene. Det er mye å bruke flere tusen på en stol som varer så kort.
 
Vi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv :happy:
Same her! Heilt genialt :)
 
Vi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv :happy:
Høres ganske deilig ut! Har tenkt å finne et sånn selv. Er det flere vogner den passer på, eller en spesielt vogn?
 
Høres ganske deilig ut! Har tenkt å finne et sånn selv. Er det flere vogner den passer på, eller en spesielt vogn?
Vil tro den passer på flere, men det vet jeg ikke helt sikkert. Vi har Britax Smil e 3. Kjøpte vogn og bilstol på samme butikk, så de bestilte inn passende adaptere for oss :happy:
 
Last edited:
Vi har BeSafe iZi Go Modular X2 i-size (kjære vene for et navn),med isofix-base i bilen.
Valgte dette for sikkerhetstesten da det ble kjøpt i 2021. Har vogn-adapter til denne stolen,funker helt supert :)
 
Vi har Cybex Cloud Z fra første som vi skal bruke igjen. ELSKER! Den kan snu på basen slik at barnet vender mot deg når du setter inn i bilen, har god kalesje (solskjerming) og kan strekkes ut når den ikke står i bilen. Sistnevnte er veldig praktisk om baby sovner i bilstolen, da kan du bare strekke den ut og baby ligger. Brukte den funksjonen mye! Hadde bilstoladapter til vognen så jeg bare klikket den på understellet, genialt når man er på butikker osv :happy:
Denne har jeg sett på også
 
Cybex Cloud Z brukte vi til eldste, kommer til å bruke det igjen, veldig fornøyd
 
Back
Topp