Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi bruker babysetet enda, og siden Marie knapt har passert 7 kg, kommer vi nok til å bruke det en stund. Pluss at jeg er i full forvirring på hvilket sete jeg skal kjøpe. Vil ha bakovervendt med iso-fix som har scoret bra i test. Og det finner jeg ikke[8|]
Vi har enda babysetet, men har begynt å tenke på å bytte snart. Men hun er ikke 9 kg enda, og ikke er hun så lang heller, så det er ingen problem for henne å sitte i babysetet
Vi bruker babysete enda og kommer nok til å gjøre det til hun er over året, hun ble 10 mnd nå og veier 8 kg og sete gikk til 14 kg.Så lenge hun sitter bra i det bytter vi det ikke. Har besafe izi sleep.
Var å så på sete idag. Skal kjøpe Maxi Cosi også het det noe med P...Var visst det som solgte mest og de anbefalte det. Var fra 9-18 kg. Opp til 4 år..Var kun forover rettet da, men var veldig greit å kunne lene hele sete bakover, ikke bare ryggen...Tror snuppa blir fornyd med det![:)]
vi har også fredeles babysete, kusina mi hadde hørt at man burde bruke det så lenge som mulig. Og så virker det som Natalie sitter greit i det foreløpig[:D][:D]
Maxi Cosi Priori Fix[;)] Er mitt favorittsete også. Men så har jeg vært ine og lest tester i adg, og funnet ut at Römer også har et sete som burde passe meg bra...
Bruker også babysetet ennå. Det andre står greit og venter til han begynner å bruke det (broren har gått opp til et hakk større, så nå har vi 3 seter i hus...he he)
John Ariel veide 11,2 kg når han var 7 mnd så han har ennå ca 1 kg å gå på før han MÅ bytte pga vekta