Bilsete

Nå ble jo stolen mye bedre!

Hva skulle man gjort uten forum? Hadde ikke fått med meg at de putene ved hodet kunnes tas ut. Stakkara jr! Han satt jo ikke bra med bilstolpose..

Ser vi må bytte stol om 5cm [emoji53]
Ja ikke sant :) Fikk det egentlig heller ikke med meg først, vi presterte å ta ut hele greia først, altså sideputene og beskyttelsen rundt setebeltet, men ds ble det jo en borrelås i ryggen og fet virka jo heller ike helt rett, så æ fant ut man kanskje sku lese i instruksjonsboka, det var lurt! [emoji14]

Ja ikke sant :) Fikk det egentlig heller ikke med meg først, vi presterte å ta ut hele greia først, altså sideputene og beskyttelsen rundt setebeltet, men ds ble det jo en borrelås i ryggen og fet virka jo heller ike helt rett, så æ fant ut man kanskje sku lese i instruksjonsboka, det var lurt! [emoji14]
Det verste er jo at jeg har lest bruksanvisningen flere ganger [emoji23] Men bedre sent enn aldri [emoji23]

8ed91f0e6c11a1f82987358082d98d07.jpg

Gikk inn på Facebook rett etter jeg skrev den forrige posten, og da dukket dette opp. Det er nok det setet jeg mener, men jeg visste ikke at det bare var opp til 18 kg. Hva er deres erfaringer? Hvor lenge holder egentlig et slikt sete? Burde man kanskje velge et som går opp til 25?
Har du stor unge nå, så helt klart!! Vi måtte kjøpe nytt igjen etter en stund da vår jente var veldig stor! Mange tusenlapper bortkasta

Back
Topp