Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vare til de er 4år![]()
Gikk inn på Facebook rett etter jeg skrev den forrige posten, og da dukket dette opp. Det er nok det setet jeg mener, men jeg visste ikke at det bare var opp til 18 kg. Hva er deres erfaringer? Hvor lenge holder egentlig et slikt sete? Burde man kanskje velge et som går opp til 25?
Aah, så nå at den var fra en eldre skandinavisk undersøkelse og var for gutter [emoji28]Tror vekta går litt saktere opp når de begynner å bevege seg mer [emoji4] Fant forøvrig denne en gang, tar for seg gjennomsnittlig vekt og høyde på barn og ungdom, men husker ikke hva de stjernene indikerer lenger [emoji5]️[emoji85]![]()
Åja, takk for den tabellen! Ser ut som det tar en stund til han når 18 kg, uansett hvilken kolonne han følger videre. [emoji106] [emoji4]Tror vekta går litt saktere opp når de begynner å bevege seg mer [emoji4] Fant forøvrig denne en gang, tar for seg gjennomsnittlig vekt og høyde på barn og ungdom, men husker ikke hva de stjernene indikerer lenger [emoji5]️[emoji85]![]()
Har også izi go modular, så vi blir også å kjøpe neste stolen som tilhører. Trur vi har stolen på max nu (tatt ut alle puter), men enda litt tid før den e for liten![]()
Har du tatt ut begge innerputene og flyttet selene max opp? Vi har samme stol og lang gutt - han sitter fint fremdelesTa evt en tur innom feks Babyshop med stolen og be om råd.
Har du kjøpt og begynt å bruke den nye allerede? Vi e ikke kommet sålangt [emoji85] Har egentlig vært fornøyd, når æ fant ut at æ måtte ta ut putene etterhvert,lillegutt klaget ei stund [emoji87] Koffer har du vært misfornøyd?Har også samme stolen, og tatt ut alt. Er spent på hvordan det blir med den nye. Var veldig mange justeringsmuligheter der. Har du vært fornøyd med den første?
Jeg har vært misfornøyd og nå er jeg superfornøyd...
Ikke bsk hodet, men i sideputene rundt hodet, der kan du ta ut de harde delene så hodet får mer plassHar justert selene og tatt ut puta som er under rumpa, men den som er bak hodet ser ut til å være fast? Blir det ikke veldig hardt bak hodet uten den? Jeg må forske litt mer![]()
Har du kjøpt og begynt å bruke den nye allerede? Vi e ikke kommet sålangt [emoji85] Har egentlig vært fornøyd, når æ fant ut at æ måtte ta ut putene etterhvert,lillegutt klaget ei stund [emoji87] Koffer har du vært misfornøyd?
Ah ok, da skjønner æ. Vi knota og MASSE i begynnelsen, og det var helt grusomt med sideputene rundt hodet OG bilstolpose, alt ble så trangt.Har kjøpt den neste stolen (kjøpte begge på tilbud), men ikke begynt å bruke. Har pakket den ut og studert den litt fordi jeg var litt i tåka når jeg skulle ta i bruk den første på sykehuset på vei hjem [emoji85][emoji1]
Synes de polstringene på selene var skikkelig i veien når ho var så lita, og skulle ønske de var valgfri.
Det andre som jeg var misfornøyd med var min egen feil [emoji23] fikk ikke av bilstolen, for trodde den skulle løsnes på samme som adapteret til vogna. Og sur for jeg syntes ikke jeg fikk stramma nok selen da jeg ikke hadde tilpasset stolen riktig (skulle tatt ut litt av puten under ho) og så faller den kollisjons greia av hele tiden. Egentlig mest småting i begynnelsen før jeg lærte stolen i forhold til mi jente å kjenne.
Har mye positivt om den også som veier mye tyngre altså! Lett, enkel å ta ut og ta ut basen og montere, grei å justere når en kan det, elsker solskjermen og magnetfeste av belte, syns ho sitter veldig godt i den også når ho sover.
Når det da gjelder den nye så har jeg ikke testa, bare pakka ut og sett at det var mange valg og vinkler på den og syns den så deilig ut. Ser den kan brukes fra ca 6mnd og 61cm, kanskje jeg skal lete frem og se om den er passende snart.
Oi det viste jeg ikke. Må sjekkes utIkke bsk hodet, men i sideputene rundt hodet, der kan du ta ut de harde delene så hodet får mer plass![]()
Nå ble jo stolen mye bedre!
Hva skulle man gjort uten forum? Hadde ikke fått med meg at de putene ved hodet kunnes tas ut. Stakkara jr! Han satt jo ikke bra med bilstolpose..
Ser vi må bytte stol om 5cm [emoji53]
Var jo ikke plass her heller, men jeg viste ikke bedre [emoji23] 45 i hodet her [emoji87]Ho her har så stort hode at har ikke brukt mye de innleggene. Brukte bilstolpose i begynnelsen og da var det ikke plass. Bruker ikke mindre lue enn 43/45 iallfall.