Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så mye bedre med isofix enn ikke mtp sikkerheten eller er den kun for det praktiske?Nå er jeg ikke sånn kjempe inne på hvilke årsmodeller som har dette, men mener at det skal være på de aller fleste biler (som standard) fra 2007.
Vi kjøpte selv en Peugeot 307 se fra 2007 med isofix. Ett av kriteriene for bilen vi skulle kjøpe var nettopp at det skulle være isofix. + plass til vogn og hengerfeste![]()
Er det så mye bedre med isofix enn ikke mtp sikkerheten eller er den kun for det praktiske?
Ok, så med riktig montering er det like trygt. Da spørs det om jeg kjøper bil og bil sete etter om det et isofix eller ikke. En venninne av meg bruker sete uten isofix og det funker fint for demOm du har en beltebase og monterer den riktig og har bilstolen på, er det like sikkert ja
Hensikten med isofix er jo at det er så lett å med tanke på sikker montering, det går ikke ann å feilmontere en isofixstol...
Har ikke erfaring med den, men vi skal ha den og base.Noen som har erfaring med Cybex Aton Q? Har en liten bil uten isofix og har null erfaring med barneseter. Leste om en test gjennomført av Forbrukerrådet, og den kom bra ut der.
Ok, så med riktig montering er det like trygt. Da spørs det om jeg kjøper bil og bil sete etter om det et isofix eller ikke. En venninne av meg bruker sete uten isofix og det funker fint for dem![]()
Er det så mye bedre med isofix enn ikke mtp sikkerheten eller er den kun for det praktiske?
Signerer!Personlig hadde jeg aldri kjøpt brukt![]()
Jeg også slo til på dette, men betalte 2100 da på jollyroom, hvor kjøpe duKunne ikke kjøpt nytt jeg heller. Fulgte heller med på salg og fikk en maxi-cosi cabrioficx med base til 2000 kr.
Grunnen til at det falt på maxi cosi er fordi di har kommet blandt topp tre på alle tester de siste 10 årene, og i de siste årene vært på toppen.
Det som er betryggende med denne basen og stolen et at det er indikatorer på slik at det er helt umulig å montere no feil!
Nei, 2195 betalte jeg visst på mimmis.noJeg også slo til på dette, men betalte 2100 da på jollyroom, hvor kjøpe du?
MimmisJeg også slo til på dette, men betalte 2100 da på jollyroom, hvor kjøpe du?
Vi vurderer også dette, men har ingen erfaring med det. Vi har bil uten isofix og på barnas hus kunne vi bare velge mellom dette setet og maxi cosi.Noen som har erfaring med Cybex Aton Q? Har en liten bil uten isofix og har null erfaring med barneseter. Leste om en test gjennomført av Forbrukerrådet, og den kom bra ut der.
Barnas hus er visst en av de dyreste har jeg hørt. Var innom der på onsdag, basen til Cybex Aton Q kunne brukes både med og uten isofix. Blir nok denne bilstolen vi ender opp med å kjøpe,siden den kom ut som best i test på forbrukerrådets nettsider. Tenkte bare å vente litt med å kjøpe,kanskje det kommer på tilbud noen plass. Rop ut om du vet av tilbud daVi vurderer også dette, men har ingen erfaring med det. Vi har bil uten isofix og på barnas hus kunne vi bare velge mellom dette setet og maxi cosi.
Så rart at du kjøpte det billigere på samme sted. Kjøpte du også i helga som var? Maxicosi Cabriofix med easyfixbase var det jeg kjøpteMimmis![]()
Haha, nei det var nok 2195,- jeg betalte...Så rart at du kjøpte det billigere på samme sted. Kjøpte du også i helga som var? Maxicosi Cabriofix med easyfixbase var det jeg kjøpteEnkelt å installere og idiotsikkert ift. om det er montert riktig eller ei
![]()