Bilsete

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Æsj! Var ikke spebarns pute i stolen vår som vi kunne fjerne... Det vil da si at vi må kjøpe ny stol.. Noen som har å anbefale? Ikke isofix!
 
Britax skal vi kjøpe når vi skal ha neste sete ihvertfall :)
 
Cybex aton q har vi..

Den har vi også. Den går jo opp til 13 kg... Så flyttes den ryggdelen oppover ettersom barnet vokser. Har han/hun vokst utav det? Frøkna vår har fortsatt god plass, men kommer kanskje an på babyen...?!
 
Flyttes bare 1 hakk opp. Han er lang og god å rund :p å selene er på grensen på hvordan de skal ligge over skuldrene..
 
Flyttes bare 1 hakk opp. Han er lang og god å rund :p å selene er på grensen på hvordan de skal ligge over skuldrene..

Seriøst? På vår er det 6 hakk til sammen... Vi har den på hakk nr 3 nå. Drar bare i den ringen...

Edit: Vurderer forresten Cybex Sirona etterpå. Den kan man visstnok snu slik at man setter barnet rett inn i setet for å så snu det inn i bilen igjen. Gleder meg!! ;)
 
Er bare 1 hakk her. Hmm. Jeg skal dobbeltsjekke navnet. Kan hende jeg har blingsa med noe her :p
 
Aton 3 står det på sete:p er ikke greit når man ikke ser forskjell på Q og 3 :p
 
Aton 3 står det på sete:p er ikke greit når man ikke ser forskjell på Q og 3 :p

Aah. Haha. :p Men Cybex Sirona kan anbefales. Har flere jeg kjenner som anbefaler det. Inkludert trafikklærere. :) (og de tenker jo først og fremst på sikkerhet :) )
 
Aah. Haha. :p Men Cybex Sirona kan anbefales. Har flere jeg kjenner som anbefaler det. Inkludert trafikklærere. :) (og de tenker jo først og fremst på sikkerhet :) )
Jeg ser den har gode anbefalinger ja :) skal vurderes :)
 
Cybex Sirona kan kun festes med isofix.
 
Var det jeg kom fram til.. Æsj
Hvis du har god plass i bilen er nok Besafe Izi Plus det beste valget. Jeg landet på den, hvis vi beholder bilen uten isofix.
 
Besafe Izi Plus er fin når du ikke har isofix i bilen =)
 
Back
Topp