Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi kjøpte ny babybilstol i 2010 og har brukt den til to. Er det farlig å bruke den om igjen med nr 3. Setet blir jo fem år gammelt når det skal brukes. Noen som har peiling?
Her mener de at bilsete ikke bør være eldre enn 4-5 år.. Men så står det også at det skal kastes etter 8-9 år, så jeg vet ikke hva de da mener om årene i mellom
Takk for link de mener sikkert at ikkje setet bør kjøpes så gammelt siden barnet sannsynligvis skal bruke det noen år men babysetet blir jo bare brukt 9 første månedene ca. Så da går det bra å bruke setet til siste barnet og
Og siden det er ditt eget sete vet jo elv hvordan det har blitt behandlet, så jeg ville absolutt ikke vært redd for å bruke det. Min plugg på 2,5 vokste ut av sitt etter 6 mnd. Jeg kommer til å bruke det samme sete til spiren, mtiår ete ble kjøpt i 2012 og vil være 3 år gammelt når jeg tar det i bruk.