Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fem år er aldersgrensa, materialet svekkes over tidVi har et Acta Graco-sete som vi kjøpte av en av mine kolleger som hun hadde brukt til sin yngste (som nå er 5 år), så setet blir nok brukt av denne babyen fram til ett år, så får vi kjøpe nytt til tredjemann. Ti år er vel max på slike seter.
Fem år er aldersgrensa, materialet svekkes over tid
Du har riktig, kasseres etter 8-9år.Fem år er aldersgrensa, materialet svekkes over tid
Du har riktig, kasseres etter 8-9år, men bør ikke være over fem årJo, men maxgrensen er vel på 9-10 år, ut ifra det jeg har lest.
Du har riktig, kasseres etter 8-9år.
Pebble er en nyere modell enn cabriofix. Jeg forelska meg helt i pebble når vi skulle ha bilstol, og synes de er finere å se på enn cabriofix. Og de har begge kommet ut best i test. Pebble koster litt mer om jeg ikke tar helt feil. Ellers er de vel omtrent helt likeDere som sier at dere skal ha maxi cosi uten å spesifisere, hvilken skal dere har? Forstår at det fins flere... Noen sier cabriofix og noen sier pebble. Er de veldig forskjellige?