Bilsete!!

Hege og Dennis

Forumet er livet
Vi har nå byttet sete på Dennis i bilen og han er mer tilfreds nå på bilturer enn på lenge!!!han har sitet for sammen kroket og da skjønner jeg at han blir utolmodig..Så nå sitter han mer rett opp og ned og vi kan justere sete ruggen om han skal ligge endel eller ikke...Han smiler fra øre til øre og "snakker" i vei bak i bilen!!!!han har jo blitt så stor og skjønner at han ikke ville sitte i "baby"setet!!!
Flere som har byttet!!!

oss he ikkje bytta sete.... blir nok ikkje bytting før til høsten heller... Virka som han synes setet e okei enda da.... [:)] Søvna i det omtrent kvar gong... Oss he acto graco med base.. må heve det litt i eine enden for at han ikkje skal sitte so rett opp å ned....[8D][;)]

Vi bytta i helga nå...og hu er mer fonøyd nå når vi er ute å kjører..[:D]

Dere som har bytta. Hvilket sete hadde dere før, og hvilket bytta dere til? Er bare litt nysgjerrig. Vi har maxi cosi sitt babysete nå, og vil gjerne fortsette med det merket.

Dytter litt på denne jeg, fo jeg lure rogså veldig på hva dere har byttet fra og til. VI har acta graco autobaby nå, og har litt lyst på det IZI combi (eller noe slikt). Men syns pjokken er litt liten enda...

Tenkte bare å tipse dere om denne sida:
[link=http://www.forbrukerportalen.no]www.forbrukerportalen.no[/link] Søk etter tester på barneseter.. Da ser dere hvilke seter som er bra og ikke..[;)]

Back
Topp