Bilsete

Rips

Forelsket i forumet
Samboer kom nettopp hjem med ett brukt bilsete som han fikk av en kamerat.. er 2 år gammelt! Er generelt skeptisk til brukte ting.. Føler at jeg egentlig vil ha både ny vogn og nytt bilsete.

Men nå som jeg da plutselig allerede har ett bilsete i hus,så lurer jeg på om noen har erfaring med setet jeg har fått : britax römer baby safe plus ? Og får man tak i base til setet?
Setet ser egentlig nokså bra ut og er i god stand, men er allikevel skeptisk. Funker det å ta med setet til en butikk som selger disse,så de kan se på det og godkjenne at det ikke er for dårlig/for slitt?  Syns ikke selv det ser slitt ut men :P Hva vet vel jeg? Har såvidt sett ett barnesete før :D Hååper noen kan gi meg noen greie svar :P
 
Har dessverre ikke noen svar til deg, men tror ikke de i barneutstyrsbutikker er til hjelp :( men om det ikke har vært i kollisjon eller støtskader så skal det være greit å bruke. Bare kan du kanskje få tak i hos barneutstyrsbutikker :)
 
Den har kommet veldig godt ut av tester hvertfall, så er ikke noe feil med stoltypen! Dersom dere kan stole på tidligere eiere ift om de har hatt skikkelig hard nedbremsing / kollisjon og det ikke har vært noe sånt, så hadde jeg vært fornøyd.
 
Har aldri møtt dem vi har fått det av, men samboer mener vi trygt kan bruke det, og han som vi fikk det av ville helst ha det tilbake igjen også om det plutselig skulle vise seg at dem fikk en til. Så da burde det vel være trygt kanskje? Dem ville vel ikke bedt om å få tilbake ett sete om det ikke var ett trygt ett , håper jeg :)
 
Da hadde jeg ikke tvilt! Hadde tatt en runde å prøvd å få tak i base :)
 
Back
Topp