Bilsete?

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
Har sitt litt rundt på bilseter og har kjøpt vogn av emmaljunga og hadde veldi lust å kjøpe emmaljunga sitt bilsete og, virket så praktisk og bra. Heilt til eg fant en artikkel der den strøyk. Den hadde isofix og når bilen krasjet løsnet den, og d e jo veldig skummelt, bare tenk vis. 

Har dere noe erfaring med bilseter eller tenkt på ke dere vil kjøpe? 

Britax Cosy Tot Premium ble testvinner i same test. Kan få besteforeldrene til typen å kjøpe d i tyskland. men vetsje heilt.. :P

Vi har et maxi cosi cabriofix sete etter storebror, og det setet var vi veldig fornøyd med. Så blir nok til at vi kjøper et sånt til, siden vi må kjøpe en del nytt pga tvillinger.

Vi har maxi cose med base. Veldig fornøyd, trenger ikke basen men det er veldig lettvint  

Maxi cosi med de to andre og nr 3 :) 

Mitt er isofix, men finnes vel med begge deler.

melii123 skrev:
så d går i maxi cosi her? e d sånt isofix? elle bare feste med bilbelte?

Finnes med begge deler! =)

Jeg skal ha BeSafe izi Sleep.
Skal kjøpe ny bil i løpet av uka, og et av kravene mine var isofix, og at den skulle sjekkes under tilstandsrapporten =)

jeg hadde recaro sist, og var veldig fornøyd og har fortsatt recaro til storebror. men skal kjøpe maxi-cosi no fordi det passer til vogna.. :)

Jmd skrev:
Jeg skal ha BeSafe izi Sleep.
Skal kjøpe ny bil i løpet av uka, og et av kravene mine var isofix, og at den skulle sjekkes under tilstandsrapporten =)

Samme her!

Bare vær obs på at Emmajunga sitt bilsete fikk stryk i test for et år og to siden. Så der ville jeg absolutt undersøkt mer.

Vi hadde Acta Graco til første og det var bra og romslig, men er for gammelt nå.

Yes! Maxi-Cosi passe t emmaljunga vongå eg he kjøpt =D så trur eg ska prøva den =) 
Va vel test vinner og såg eg i en artikkel? =D 

Back
Topp