Bilsete

Hadde levert det tilbake og bedt ho høyra etter neste gang. Eller, eg hadde bedt sambo sei det til mor si da, ikkje sagt det sjølv. Tryggheten er jo viktigast uansett om ho blir sur eller ikkje. Håplaust med svigermødre som ikkje høyrer etter, har ei sånn ei sjølv og :o(

Hvis jeg var dere ville jeg bare stått på deres og levert setet tilbake, levert pengene til svigermor og sagt klart og tydelig at hun ikke får ha barnet i bilen med et slikt sete.

Jeg hadde leverte uten tvil! eller i alle fall nekta ho å bruke d, så kan ho jo velge selv om ho vil levere eller ikke!

sogn78 skrev:
Hadde levert det tilbake og bedt ho høyra etter neste gang. Eller, eg hadde bedt sambo sei det til mor si da, ikkje sagt det sjølv. Tryggheten er jo viktigast uansett om ho blir sur eller ikkje. Håplaust med svigermødre som ikkje høyrer etter, har ei sånn ei sjølv og :o(

For der første så hadde jeg nektet henne å ha med ungen min på biltur, og for det andre så hadde hun selv måttet returnere setet. Hun som kjøpte det, hun som må levere tilbake..

OG jeg hadde bedt henne investere i et skikkelig sete!!  Jeg skal snart begynne denne kampen selv, men kan ikke si jeg gleder meg :-S

Hadde gitt beskjed om at det var uaktuelt at ungen satt på med henne i et sånt sete, så enten kan hun beholde det og ikke få ha ungen med i bilen, eller levere det tilbake og skaffe et skikkelig sete eller bruke det ekstrasetet du har.

giggsy skrev:
Hadde gitt beskjed om at det var uaktuelt at ungen satt på med henne i et sånt sete, så enten kan hun beholde det og ikke få ha ungen med i bilen, eller levere det tilbake og skaffe et skikkelig sete eller bruke det ekstrasetet du har.

Blir nok noe sånn ja.

Back
Topp