Bilsete

flexiflex

Betatt av forumet
Leeeeenge siden jeg har vært her. Dere har sikkert hatt utallige diskusjoner om hvilke sete man skal ha som nr 2- Lille gutt er ikke så liten lenger, bikket 9 kg. Sete vi har er opp til 13. Men tror han vokser ut av det før!
Håper det står bra til med alle mai mammane

[:)]

Hei, har ikke verdt her så mye før selv heller, men er ofte inne og leser!
Håper virkelig du får mange gode råd her (for da kan jeg og finne ut hva jeg skal kjøpe til snuppa som nr 2) har ingen peiling på bilsete jeg heller :P Godt med gode råd og tips av dem som vet ;)

har vært mange diskusjoner om det her inne ja!! de ligger nok her et sted;)  vet hvertfall at det ligger en topptråd om sikring av barn i bil: http://www.sikringavbarnibil.blogspot.com/

" Her finnes informasjon, tester, lover, linker og videoklipp relatert til temaet sikring av barn i bil. Britax? Akta Graco? Maxi Cosi? Brio? HTS? Recaro? Bilsete, boxette eller sikkerhetsnett? Bakovervendt eller forovervendt barnesete?Er bøyde ben farlig? Hvilke biler har isofix og hva er isofix?Hvilket sete er best i test? Bilsyke barn? Tryggest plass for barnesetet? Hvordan sikre barnet best mulig i bilstol/barnesete/beltestol eller på pute? "

men vet det er andre tråder her et sted om bilseter:) *dytter så kanskje noen andre finner de!*

Jeg har skrevet ganske mye om det. Tror blant annet MariSafari har favorittlagret den.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Jeg har skrevet ganske mye om det. Tror blant annet MariSafari har favorittlagret den.. [;)]

HEHE

Det stemmer [:D]

Back
Topp