Bilsete uten isofix?

Lisse86

Forelsket i forumet
Finnes det bakovervendte bilseter uten base? Eller er alle de forovervendt?
Trenger et ekstrasete til mammas bil. De har ikke isofix, men vil helst ha han bakovervendt
 
Fra oktober: Vi har en cybex multitech, fornøyd med den!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Finnes det bakovervendte bilseter uten base? Eller er alle de forovervendt?
Trenger et ekstrasete til mammas bil. De har ikke isofix, men vil helst ha han bakovervendt
Det finnes ingen seter fra 9 kilo som har "base", men det finnes noen med isofix. Base er det man bruker til babysetet, som kan stå fast i bilen og så kan man sette setet inn og ut av basen.
Men det finnes mange seter fra 9 kilo som kun festes med belter ;)
F.eks. Britax Multitech, Britax Max-way, Brio Zento og Besafe har bakovervendt med beltefesting =)
De første tre går til 25 kilo, noe som er et stort pluss!
 
Vi har Besafe izi combi x3. Den finnes både med isofix og med beltefeste :)
 
Takk for svar dere. Da får jeg jakte på et bakovervendt. er det jeg helst vil ha. Men usikker på om det fantes uten isofix
 
Takk for svar dere. Da får jeg jakte på et bakovervendt. er det jeg helst vil ha. Men usikker på om det fantes uten isofix
det finnes! :) I maaange varianter og prisklasser ;)
 
Takk for svar dere. Da får jeg jakte på et bakovervendt. er det jeg helst vil ha. Men usikker på om det fantes uten isofix

Det Finnes :) Eg har en som festest med belte, og den kan du ha bakovervendt og frammovervendt, det e Besafe izi combi x3. den e vell fra 0-25kg....Men syns ikje at den pass før små babyer. Fie begynnt å bruk den når ho va vørte førr lang tell baby-stoln, ho vart ailler før tung, bære før lang :p
 
Det Finnes :) Eg har en som festest med belte, og den kan du ha bakovervendt og frammovervendt, det e Besafe izi combi x3. den e vell fra 0-25kg....Men syns ikje at den pass før små babyer. Fie begynnt å bruk den når ho va vørte førr lang tell baby-stoln, ho vart ailler før tung, bære før lang :p
Besafe izi combi går til 18 kilo bare. =)
 
Besafe izi combi går til 18 kilo bare. =)

Åååkei ;) trudd det va 25, eg ha nokk forveksla det med en anna :p
Fie må sekkert ha ny stol før ho bi så tung :p Lille mini jeinta <3
 
Åååkei ;) trudd det va 25, eg ha nokk forveksla det med en anna :p
Fie må sekkert ha ny stol før ho bi så tung :p Lille mini jeinta <3
Hun har sikkert 18-sete lenge, hun D
Vi har store unger, så her er det utelukkende sete til 25 kilo som gjelder, da de skal sitte bakover helt til de er mer enn store nok for beltestol :D
 
Da har jeg kjøpt meg Britax hi way
Vi har veldig god erfaring med Britax!
Men jeg trodde hi way var ute nå? Mulig jeg har misforstått. Med jeg trodde Max-way erstattet det gamle hi way. Uansett er det supre seter hvor ungen sitter supert og de er lette å feste!
 
Vi har da et "bestitest"sete uten isofix! Besafe tror jeg! Er så dårlig på navn :p men vi dro på mekonomen å fikk supergod hjelp der :)

mamma'n til Emilie ♡
 
Åååkei ;) trudd det va 25, eg ha nokk forveksla det med en anna :p
Fie må sekkert ha ny stol før ho bi så tung :p Lille mini jeinta <3
Hehe, samme her! Hermine er ganske lik jenta til søstra mi av vekst, og hun er nå 15kg som 4-åring ;)

*Surfer mobilt*
 
Hehe, samme her! Hermine er ganske lik jenta til søstra mi av vekst, og hun er nå 15kg som 4-åring ;)

*Surfer mobilt*

Hehe, ja ongan e forskjellig :)
Syns det e heeelt grett at Fie e så lita, og ikje væks så fort. Slæpp å bytt ut kleia så ofte :p Også e ho lættar å bær, når ho e så lita ;)
 
Back
Topp