Bilsete til varmt barn

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Vurderer sterkt å kjøpe nytt bilsete til lillegutt.
Han er 2,5 mnd nå, men runder nok 4 mnd før vi får kjøpt noe. Har Recaro privera nå.

Noen som har forslag til bilseter som passer godt til barn som ofte blir klamme på ryggen?
Er ikke avhengig av å ta det inn og ut av bilen, og har siklet litt på disse 360graders setene som gjør det enklere å sette inn barnet, men aner ikke hvordan de er ift varme osv.

Setet må selvsagt være trygt først og fremst.
Og er en fordel om de kan brukes lenge :)

Har dere prøvd aeromoov, d er jo innlegg som kan brukes i bilstol/barnevogn? Har hørt at dem små bør sitte i babystol til dem kan sitte med støtte selv, som regel rundt 6 mnd. Så er gjerne litt tidlig med neste str bilstol helt ennå[emoji848]

https://m.babyshop.no/aeromoov/s/1743

Ville testet med aeromoov først. Kjøpte det til vogna til frøkna da hun ble så klam, og det var en helt annen verden.

Det er ingen nevneverdig forskjell på dem, det viktigste er sikkerheten. :)
Kjøp Aeromove og ta på mindre klær. (Pass på solbrenthet gjennom bilvinduet.)

Har cybex sirona som kan snus 360 grader. Supert sete som kan brukes fra de er små, men det er desverre ikke noe forskjell på varme

Har dere prøvd aeromoov, d er jo innlegg som kan brukes i bilstol/barnevogn? Har hørt at dem små bør sitte i babystol til dem kan sitte med støtte selv, som regel rundt 6 mnd. Så er gjerne litt tidlig med neste str bilstol helt ennå[emoji848]

https://m.babyshop.no/aeromoov/s/1743
Nei, visste ikke at det eksisterte en gang :o Men inne på siden fantes det ikke til små bilstoler.. men skal jammen saumfare nettet etter en!! Takk for tips :)
Ville testet med aeromoov først. Kjøpte det til vogna til frøkna da hun ble så klam, og det var en helt annen verden.
Så bra :D
Det er ingen nevneverdig forskjell på dem, det viktigste er sikkerheten. :)
Kjøp Aeromove og ta på mindre klær. (Pass på solbrenthet gjennom bilvinduet.)
Fant en bilstol som var til større barn som hadde lufteluker, så tenkte kanskje det kunne være en til mindre barn og uten at jeg hadde funnet det :)
Problemet ligger i at han blir for klam på ryggen, ikke resten av kroppen nødvendigvis. Går i bambusklær, men fortsatt klissvåt på ryggen. Men skal jammen fikse airmove :)

Nei, visste ikke at det eksisterte en gang :o Men inne på siden fantes det ikke til små bilstoler.. men skal jammen saumfare nettet etter en!! Takk for tips :)

Nei, så dem kun hadde inne den røde på babyshop, jeg linket dit siden dem har rimelig frakt (gnien på frakta selv ser du[emoji23]), men du finner den helt sikkert mange flere steder[emoji16][emoji1305]

Nei, så dem kun hadde inne den røde på babyshop, jeg linket dit siden dem har rimelig frakt (gnien på frakta selv ser du[emoji23]), men du finner den helt sikkert mange flere steder[emoji16][emoji1305]
De hadde ja, så ikke den røde en gang. Farge spiller ingen rolle så lenge minsten er komfortabel [emoji14] ellers så jeg de hadde på barnashus, så spørs om vi får ta en kjøretur en dag det ikke er så varmt [emoji14]

De hadde ja, så ikke den røde en gang. Farge spiller ingen rolle så lenge minsten er komfortabel [emoji14] ellers så jeg de hadde på barnashus, så spørs om vi får ta en kjøretur en dag det ikke er så varmt [emoji14]

Om dere har barnashus innen rimelig nærhet er jo d helt supert[emoji1305] Jeg har en tendens til å tenke at alle bor like avsidesliggende som det jeg gjør[emoji23][emoji23]

Om dere har barnashus innen rimelig nærhet er jo d helt supert[emoji1305] Jeg har en tendens til å tenke at alle bor like avsidesliggende som det jeg gjør[emoji23][emoji23]
Njææ. Må kjøre 1,5 time, men skal vel den retningen om ikke så lenge, så kan slå det sammen med det :)

Njææ. Må kjøre 1,5 time, men skal vel den retningen om ikke så lenge, så kan slå det sammen med det :)

Er «innafor» hvis man skal mot den retningen om ikke annet, her er det 5 timer til nærmeste Barnas Hus[emoji28]

Aeromoov fungerer her. Det bruker vi babybil stolen nå. Hun ble mye luftigere nå og hun trives med det i denne varmen. Skal kjøpe til neste bilstol også til eldstemann sitt sete også nå.

Aeromoov fungerer her. Det bruker vi babybil stolen nå. Hun ble mye luftigere nå og hun trives med det i denne varmen. Skal kjøpe til neste bilstol også til eldstemann sitt sete også nå.

Funker den sånn helt seriøst?

Akkurat kjøpt selv, og sammenlignet str for babybilstol og småbarnsstol. Forskjellen var lengden under hullet til beltet som skal være mellom bena, og gikk derfor for den største ettersom vi snart skal over til småbarnstol [emoji4] Funker altså greit i babybilstolen også [emoji4]

Har ikke visst om dette! Det er jo helt supert:)

Lille mi ble helt svett bare etter en kort kjøretur og vogn i varmen er uaktuelt. Så dette skal undersøkes:D

Back
Topp