ORIGINAL: smd87
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Dollface
Glemte å si at jeg burde vel helst ha med integrerte seler siden har ikke er mer enn 2 år og fire mnd???
siden du tar opp det med alderen, gjør det vel ingenting om noen nevner at han egentlig helst burde sitte bakovervendt? [8|]
Jeg VET at han helst bør sitte bakovervendt og han HAR et bakovervendt sete, men det er en grunn til at vi må bytte. det setet han har nå går egentlig til 4 år......
Hvilket sete har dere da? Vi hadde Britax MT til jenta vår men det vokste hun ut av selvom det går opp til 25 kg. Selene ble for korte. Vi valgte å selge det og kjøpe Britax TWE, veeeldig romslig og godt sete til en rimelig pris. OG barnet får fortsatt være godt sikret bakovervendt, som er det tryggeste.
Vi har acta graco duologic. selene er for korte i det setet også. kan ikke ha på seg f. eks tykk jakke i bilen. da får jeg ikke igjen selen. Det har blitt et problem å ha han bakovervent, det er derfor vi skal bytte. Selv er jeg og har jeg vært veldig bevisst på å holde ham bakovervendt så lenge som mulig, men jeg ser at det snart ikke går lenger.
Samme problemet vi hadde med vår MT... Men two way elite'n er liksom så mye mer romslig. Og i tillegg til mye mer romslige seler så fikk vi 15 cm benplass på kjøpet! [:D] Også så billig som det var! [:D]