Noen som vet hva som er bra at bilseter til de minste nå? Vet ikke helt hvor jeg skal lete etter slike tester o.l. Har termin i begynnelsen av april og vil ha et bra bilsete 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigMaxi cosi cabriofix
Synes de er helt like jeg!Jeg syns ikke maxicosi cabriofix var noe ok til nyfødt.
Hadde Brio Primo til de to eldste og likte det bedre.
Så lenge du kjøper av et anerkjent merke, stolen er korrekt montert og selene er stramme uten tykke klær eller krøll på, så er du safe!
Synes de er helt like jeg!
Jeg syns ikke maxicosi cabriofix var noe ok til nyfødt.
Hadde Brio Primo til de to eldste og likte det bedre.
Så lenge du kjøper av et anerkjent merke, stolen er korrekt montert og selene er stramme uten tykke klær eller krøll på, så er du safe!
Denne har vi kjøpt til lillegutt som kommer i feb/mars og det virker kjempe fintMaxi cosi cabriofix
Jeg anbefaler deg å se bort ifra hva folk synes om sine egne seter dersom disse setene ikke har gjort det bra på sikkerhetstester.Noen som vet hva som er bra at bilseter til de minste nå? Vet ikke helt hvor jeg skal lete etter slike tester o.l. Har termin i begynnelsen av april og vil ha et bra bilsete![]()
Ja, sånn vil det være med alt som blir testet desverre... gjelder jo også tester av vinterdresser, vintersko, solkremer +++Litt uenig i det siste du skriver ang anerkjente merkermange av disse testene er manipulerte! Altså produsentene betaler de som tester
og ja, dette vet jeg helt sikkert da jeg har en meget tett bekjent i bransjen... Helt hull i hodet spør du meg...
Det har vært best i test i mange år hvertfall, vi var veldig fornøydeDenne har vi kjøpt til lillegutt som kommer i feb/mars og det virker kjempe fint![]()
Jepp. Man går jo for det som har vært best i test etter min meningDet har vært best i test i mange år hvertfall, vi var veldig fornøyde
Så enig, skjønner ikke at folk kjøper på slike butikker!Ja, sånn vil det være med alt som blir testet desverre... gjelder jo også tester av vinterdresser, vintersko, solkremer +++
Men med de kjente merkene som Britax, Sybex, BeSafe, Brio, Maxi Cosi, så tror jeg ikke du gjør et dårlig valg. Er også viktig å prøve hvordan stolen står i den bilen du har.
Jeg mente mer at man styrer unna Europris og Biltema![]()
Jeg anbefaler deg å se bort ifra hva folk synes om sine egne seter dersom disse setene ikke har gjort det bra på sikkerhetstester.
"Vi hadde...og var veldig fornøyd" er ikke ensbetydende med at dette var et sikkert sete
Vi kjøpe Britax Babysafe SHR II Isofix da det var best i test på sikkerhet og sidekollisjon i 2012, når vår ble født. Men mye kan jo ha skjedd siden da.
Dette var et tungt sete, men det brydde ikke vi oss om da vekt ikke var relevant framfor sikkerhet. Mange vil ha et lett sete for det skal være lett å bære rundt på. Personlig synes jeg det er galskap å kjøpe bilstol fordi den skal være lett å BÆRE! Den skal jo være trygg i bilen heller.![]()