Bilsete til 4-åring

Tøsa!

Gift med forumet
Begge sitter bakovervendt i britax multi-tech og TWE.
Er noen av de beregnet forover, eller skal/bør jeg kjøpe nytt sete nå?
Evt hvilklen type sete?
Noen tips?

må du bytte pga vekt eller lengde?

Jeg hadde ikke brukt de forovervendt, så om du må bytte, bytt til beltestol om de veier over 15 kg.

Begynner å bli trangt.
Altså, han klager ikke ennå da, men lillebror på 3 begynner å få det trangt i Multi-techen, så jeg tenker at han bør over i TWE, så størstemann (4) kan få nytt.

Da hadde jeg kjøpt et rent fremoverendt sete til eldste. Beltestol hvis barnet er over 15kg. Cybex solution skal være bra.

Vi har Besafe Izi up x2 og er knallfornøyd. Ungen sitter kjempebra i den.. Nå er sikkert min større med sine 120 cm og 21 kg men...:P

Senator Malin skrev:
Vi har Besafe Izi up x2 og er knallfornøyd. Ungen sitter kjempebra i den.. Nå er sikkert min større med sine 120 cm og 21 kg men...:P

Ja han er knappe 100 cm og ca 15 kg... :P

Tøsa! skrev:

Senator Malin skrev:

Ja han er knappe 100 cm og ca 15 kg... :P

Jenta mi lånte Emil sitt sete her forleden, og hun satt også veldig fint i det. :) Hun er 14 kg og 104 cm (og ja, vet hun må være 15 kg, men det var bilkrise..). :)

hvis du skal ha et foroverlent vil jeg anbefale cybex solution X2, vi kjøpte et slikt til jenta vår på 4 1/2 år, og er veldig fornøyd, sitter kjempe godt, bra med justeringsmuligheter og veldig god sidebeskyttelse. Anbefales

Back
Topp