Britax eller Besafe Izi kombi x1?
Har en passat... Jenta mi er snart 15 mnd.. veier litt over 9 kg
Har en passat... Jenta mi er snart 15 mnd.. veier litt over 9 kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Adrianna~
Vi har Passat, og Besafe Izi Combi X1 [:)] Han sitter som en Gud i stolen der.. [:)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Vi har Passat, og Besafe Izi Combi X1 [:)] Han sitter som en Gud i stolen der.. [:)]
Gjør han[;)] Så bra! Synes de setene er finest.. men tenkte kanskje de tok litt vel mye plass...
Gjør han[;)] Så bra! Synes de setene er finest.. men tenkte kanskje de tok litt vel mye plass...
Syns det er flotte seter.. [:)] Plass tar de, men det gjør meg ingenting.
ORIGINAL: Helene Harefrøken
Syns det er flotte seter.. [:)] Plass tar de, men det gjør meg ingenting.
Men de går bare til 18 kg og Britax er ikke noe dårligere seter. Det blir smak og behag [;)]
Jaja, det er jo det. Men jeg bare svarte tilbake at jeg syns det er flotte seter. Når ungene er 18 kg så er de nok sikkert gamle nok til å sitte forover også.. [:)] (Noen ihvertfall) Jeg bytter bare til en annen stol hvis han blir 18 kg før han blir 4 år. [:)]
ORIGINAL: Helene Harefrøken
Jaja, det er jo det. Men jeg bare svarte tilbake at jeg syns det er flotte seter. Når ungene er 18 kg så er de nok sikkert gamle nok til å sitte forover også.. [:)] (Noen ihvertfall) Jeg bytter bare til en annen stol hvis han blir 18 kg før han blir 4 år. [:)]
Det bør du ikke gjøre, bakovervendt er det sikreste for barnet så lenge det går :) Det sikreste og tryggeste for barnet er å sitte bakovervendt til de vokser ut av 25 kg setet(enten på vekt eller lengde) så flytte de over i en god beltestol med rygg og sidestøtte.