Bilsete på salg - slå til?

Katti

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Har tenkt å kjøpe Maxi Cosi cabriofix, og ser at den er på salg en del steder til ca 2500 kr med base. Er det et vanlig tilbud, eller bør vi slå til nå? Tenkte egentlig å vente litt til med tanke på garanti osv. men det er jo dumt hvis den ikke kommer på salg igjen! Noen som vet?

Det er på tilbud hele tiden - har hvertfall sett det 3 ganger siden jeg ble gravid :)

Det er ofte tilbud, feks babybanden.no de har ofte tilbud på bilstoler :) å nærmere jul er det ofte tilbud på 2016 modellene feks :)

Det har vært så billig siden jeg fikk gutten min for 1,5 år siden :P så det er konstant på tilbud egentlig :D

Hehe OK, takk! :) da er det hvertfall ingen hast! Er det fryktelig dårlig eller noe siden det alltid er på salg da?! :wideyed:

Det setet skal jeg også ha! Er det med sån easyfix base til vogn? Hvor er det på tilbud? :) har bare sett det til over 3000 på barnas hus, men det er den pakka med 3 deler.
Jeg regner med det kommer masse tilbud mot jul så stresser ikke, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke vente så lenge :p

Hehe OK, takk! :) da er det hvertfall ingen hast! Er det fryktelig dårlig eller noe siden det alltid er på salg da?! :wideyed:
Det er overhode ikke dårlig :) kjempe bra sete, har vært så fornøyd med det til min gutt. Trur også det er ett av de letteste og bære noe som er veldig praktiskt.

Det setet skal jeg også ha! Er det med sån easyfix base til vogn? Hvor er det på tilbud? :) har bare sett det til over 3000 på barnas hus, men det er den pakka med 3 deler.
Jeg regner med det kommer masse tilbud mot jul så stresser ikke, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke vente så lenge :p

Easyfix-base til vogn har jeg ikke hørt om, men basen heter hvertfall easyfix og kan festes med belter i bilen :) også kan man feste setet rett på vogna hvis man kjøper sånn bilstoladapter. Var det det du mente? De har den på tilbud mange steder nå, men på barnas hus koster den fortsatt over 3000.

http://www.jollyroom.no/bilstoler/b..._content=144&gclid=CKr3zqT1oM4CFaLNcgodHsgJvQ

Vi skal ha den :) Basen kan festes med isofix eller belte og de finnes adapter til de fleste vognene.

Vi kjøpte for lenge siden, tok sjansen og visste at vi kom til å få bruk for det uansett, i tillegg er det greit å slippe å kjøpe alt på en gang :P

Jeg har det sete fra førstemann, og jeg er veldig fornøyd. Blir gjenbruk nå for å si det slik.. Lett å bære med seg er det også!:)

Back
Topp