Bilsete nr. to

Axkid rekid 9-25kg, Denne har både isofix og belte montering , isofix fra 9-18 kg , beltemontert 9-25 kg

Kjempe god stol som passer lenge, faktisk til hele 125 cm (ca 6 år)

Tar lite plass i bilen, og kjempe enkel å montere , både med isofix og bilens belter, god plass til barnet.
Baby innlegg fåes kjøpt som ekstra utstyr om man trenger det

https://www.google.no/url?sa=t&sour...26jAKL&usg=AFQjCNGs4hYDtQbaZKYsPLCyZC_rMK-LqQ

PS. Ren bakovervendt stol

Vi har cybex sirona. Egentlig ganske fornøyd men så dårlig beinplass nå etter hvert som hun blir eldre. Hun har enda ikke klagd så det er ikke noe problem sånn sett

Vi har besafe izi kid i-size i familiebilen (V70) og besafe modular i konebilen (BMW 1-serie)

Liker izi kid best, men det tar stor plass. Men ikke noe problem i V70en:) Veldig fornøyd med at det er grei plass i passasjersetet på BMWen med modular baki.

Mini er 20mnd og har god plass i begge:)

Vi er veldig fornøyde med concord reverso :) jentungen liker seg godt i den stolen :) enkel å montere i bilen :)
Liker at den er med isofix og kan brukes til barnet er 23 kg for setet er så lett! Alle andre bakovervendte bilstoler med isofix (som eg har sett då) går kun til 18 kg :)

Vi kjøpte concord reverso å jeg er ikke fornøyd! Vi vurderer å kjøpe ett annet i stedet.. men klart det varierer fra bil til bil, men i touran passer det ikke perfekt.. pluss at det går ikke å justere beltene lenger opp, så dem er liksom nedenfor skuldrene.

Vurderer å kjøpe concord reverso og etter det jeg har forstått reguleres høyden på selene sammen med nakkestøtten. Vrir på er hjul.

Back
Topp