Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer nok til å velge cybex sirona, genialt når man kan snu setet ut for å sette inn ungen, d letter mye for ryggen
Vi har Besafe Isi up x 3 til storebror. Lillesøster skal over i det snart. Vi er veldig fornøyd med det. Men det er et stort sete, som tar myye plass. Vi kunne ikke ha isofix i Touranen. Da var det ikke plass til noen forran. Men uten isofix gikk det bra. Så råder dere veldig til å dra i butikken og prøve setet i bilen.
Det har du helt rett i. Er en izi combi. x3Jeg tror muligens du kan ha skrevet feil navn på setet her, Englevakt. iZi Up er nemlig en beltestol, beregnet på barn fra tidligst 4 år og min. 15 kg
Jeg gruer meg litt til å bytte ut baby sete.. Det har vært så praktisk når vi henter/leverer storesøster i bhg. Men nå som det begynner å bli såpass tungt å drasse med seg det sete ut og inn hele tiden, då Bøir det nok lettere på mange måter å bære barnet uten stolVi tenker å kjøpe cybex. Ser ikke helt det lettvinde med bilsete nr.2 i forhold til at vi ikke kan ta setet ut og bære barnet i det ut og inn av huset. Hvordan er denne overgangen? Når baby ikke går enda?