Bilsete nr 2

Wannebe

Glad i forumet
Vi har enda ikke kjøpt noe sete nr 2, da det ikke har vært nødvendig ennå. Men nå tenkte vi at vi hvertfall skulle gå til innkjøp av det, så det stod klart den dagen det er behov for det:) Så da damer, lurer jeg på hvilket sete dere har og hva dere liker/ikke liker ved det sete? :)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
 
Vi har besafe kombi som vi selvsagt bruker feil vei. Kjøpte det brukt av en venninne som har større barn. Har ikke tatt meg bryet med å undersøke andre seter. Vi har kjøpt nakkepute på babyshop for kr 200,- som har magnet på seg slik at den holder seg på plass under haken om hun sovner mens vi kjører. Før vi fikk den så hang hodet veldig ned fordi dem blir sittende mye rettere i ryggen på sete nr 2.
Edit: vi har også iosfix.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Last edited:
Vi har britax dualfix og besafe izi plus :) begge to har veldig god liggestilling så en slippe at hodet dette frem når de sovne :)
D eg ikkje like med besafen e at den tar så stor plass :p
D eg elske med britaxen e at d e isofix og at eg kan snu setet mot meg når eg ska ta frøkna ut og inn av bilen :) mye lettere for ryggen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har britax dualfix og besafe izi plus :) begge to har veldig god liggestilling så en slippe at hodet dette frem når de sovne :)
D eg ikkje like med besafen e at den tar så stor plass :p
D eg elske med britaxen e at d e isofix og at eg kan snu setet mot meg når eg ska ta frøkna ut og inn av bilen :) mye lettere for ryggen :)


Sent from my iPad using BV Forum
Er ikke britax dualfix første setet og ikke det neste? Helt enig at det er genialt at man kan snu setter når ungen skal ut og inn.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Er ikke britax dualfix første setet og ikke det neste? Helt enig at det er genialt at man kan snu setter når ungen skal ut og inn.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

D går fra 0-18 kg så kan brukes fra nyfødt hvis en vil ja ;) men syns d e mer praktisk med seter en kan løfte med seg inn på butikken og sånt når baby e liten :) hehe


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har cybex sirona og er kjempefornøyd :) isofix, lett og bruke, kan snu setet når vi skal ta henne inn og ut av bilen og hun sitter godt i stolen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har besafe izi pluss og ja den tar stor plass. Men dattera mi koser seg i bilen og er kjempe fornøyd med det. Og da slipper vi å kjøpe nytt sete ved 18 kg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi har cybex sirona og er kjempefornøyd :) isofix, lett og bruke, kan snu setet når vi skal ta henne inn og ut av bilen og hun sitter godt i stolen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Vi også :)


Fødte en gutt 20. juli 2013 <3
 
Besafe izi plus
Ville ha et som var bakovervendt til 25 kilo

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp