Bilsete nr 2

Thea10

Flørter med forumet
Har dere byttet til det enda?:) Har bestilt gjennom forsikringen og skal få det i løpet av uken, og lurte på om det blir fortidlig å bytte nå..

:))

Nope, har ikke byttet ennå..har ikke kommet meg så langt at jeg har kjøpt heller :p
Men tror du kan bytte om du lurer på det 

Nei, håper han kan sitte til nærmere året før han går over til stort sete.
Søstern var 13 mnd, men det kan jo hende han vokser fortere. Kommer likevell til å kjøpe noe om ikke så alt for lenge, men et er jo såååå mye å velge i.

Jeg bytta forrige uke.. selene til lillemann sklei ned på skuldrene..

Har ikke kommet så langt enda, sitter fint i den gamle enda!!
Men skal snart finne ut hvilken vi skal kjøpe for å ha klart :) men er så mange å velge mellom!!

Men du kan jo prøve den nye stolen for å se om hun sitter bedre i den kanskje? :)

ja har bytta gjorde det når han var 3 mnd vi for babysete var for lite, men dere jenter fra 16 mai er det 20% på alle setene på babyshop

*Frk.Mamma skrev:
ja har bytta gjorde det når han var 3 mnd vi for babysete var for lite, men dere jenter fra 16 mai er det 20% på alle setene på babyshop

Åjj, takk for tipset

Så bra, da bytter jeg med engang jeg får det:)) Det ser ut som om at hun sitter så ubehagelig i babysete, og da vi er ute å kjører blir det ofte over 40 minutter med mindre det bare er til butikken da, da er det 7 minutter:p 

Thea10 skrev:
Så bra, da bytter jeg med engang jeg får det:)) Det ser ut som om at hun sitter så ubehagelig i babysete, og da vi er ute å kjører blir det ofte over 40 minutter med mindre det bare er til butikken da, da er det 7 minutter:p 

Hvis hun ikke klager så sitter hun ikke ubehagelig.. ville hatt setet til jeg hadde måttet bytte jeg da..

Lillesnille: Hun har begynt med det, hvis vi kjører et stykke så hyler hun ut.. Det gjorde hun aldri før  Hun elsker jo å kjøre bil..

Ja, ok..

men de blir større og mer utålmodig også.. min hyler åkke som :P

Vi bytta for noen uker siden. Merker at hun trives mye bedre på kjøretur nå. Med dette bilsete kommer hun såpass høyt opp at hun kan se ut av vinduet, og hun eeelsker det. :-)

Bytta fordi hun begynte å bli så urolig, og tydelig ikke helt fornøyd med babysetet lengere. Kunne sikkert brukt det en stund til, men det er så mye bedre å høre godlyder i baksetet, enn bare klaging.

Back
Topp