Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: t0mmelise
Jeg har ikke noen av de men jeg kjenner litt til maxi cosi´n [;)] Syns den virker veldig bra altså :)
ORIGINAL: Ariana
Jeg har ikke noen av de men jeg kjenner litt til maxi cosi´n [;)] Syns den virker veldig bra altså :)
thanx!
Vi har BeSafe og Multitech, men er langt ifra fornøyd med noen av de...
I beSafen er den selefestet som er mellom beina så kort at den stikker langt inn i lårene på vesla, og det er ikke noe godt, får store merker og sutrer... Multitech'en er hard under rumpa og ikke noe behagelig å sitte i... Storesøster gren store tårer og klagde over vondt i rumpen da vi kjørte til Egersund.... [&o] Så må ha nytt... Men vet ikke hvilken av disse eg skal velge...
ORIGINAL: Ariana
thanx!
Vi har BeSafe og Multitech, men er langt ifra fornøyd med noen av de...
I beSafen er den selefestet som er mellom beina så kort at den stikker langt inn i lårene på vesla, og det er ikke noe godt, får store merker og sutrer... Multitech'en er hard under rumpa og ikke noe behagelig å sitte i... Storesøster gren store tårer og klagde over vondt i rumpen da vi kjørte til Egersund.... [&o] Så må ha nytt... Men vet ikke hvilken av disse eg skal velge...
OOoh, takk for at du sa fra [:)] Vi skal nemlig også anskaffe oss ett bilsete til.. vi har besafe og som du sier er den selen mellom beina veldig kort.. men vi trenger ett sete til , også hadde vi tenkt på multitech [;)]
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Vi har BeSafe, men om jeg måtte velge mellom de tre hadde jeg valgt Zentoen. Har erfaringer med den og den tar liten plass. Har hørt om de andre, men ingen erfaringer med de. Britax blir det aldri her uansett!