Bilsete nr 2?

Ariana

Forumet er livet
Om dere skulle kjøoe nytt bilsete nr 2, og hadde valget mellom disse 3, hvilken ville dere valgt da?
Har stor bil med flate seter, så plassen spiller ingen rolle... [:)]

ORIGINAL: Lolodi

Vi har Brio Zento og er veldig fornøyd med det [:)]

takk for svar [:)]

ORIGINAL: metalmom

Har Maxi cosi mobi. [:)] Veldig fornøyd.
Supert! [:)]

vi har brio zento og two way elite. Fornøyd med begge.

Noen flere meninger?

Jeg har ikke noen av de men jeg kjenner litt til maxi cosi´n [;)] Syns den virker veldig bra altså :)

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg har ikke noen av de men jeg kjenner litt til maxi cosi´n [;)] Syns den virker veldig bra altså :)

thanx!
Vi har BeSafe og Multitech, men er langt ifra fornøyd med noen av de...
I beSafen er den selefestet som er mellom beina så kort at den stikker langt inn i lårene på vesla, og det er ikke noe godt, får store merker og sutrer... Multitech'en er hard under rumpa og ikke noe behagelig å sitte i... Storesøster gren store tårer og klagde over vondt i rumpen da vi kjørte til Egersund.... [&o] Så må ha nytt... Men vet ikke hvilken av disse eg skal velge...

ORIGINAL: Ariana

thanx!
I beSafen er den selefestet som er mellom beina så kort at den stikker langt inn i lårene på vesla, og det er ikke noe godt, får store merker og sutrer... Multitech'en er hard under rumpa og ikke noe behagelig å sitte i... Storesøster gren store tårer og klagde over vondt i rumpen da vi kjørte til Egersund.... [&o] Så må ha nytt... Men vet ikke hvilken av disse eg skal velge...

OOoh, takk for at du sa fra [:)] Vi skal nemlig også anskaffe oss ett bilsete til.. vi har besafe og som du sier er den selen mellom beina veldig kort.. men vi trenger ett sete til , også hadde vi tenkt på multitech [;)]

thanx!

OOoh, takk for at du sa fra [:)] Vi skal nemlig også anskaffe oss ett bilsete til.. vi har besafe og som du sier er den selen mellom beina veldig kort.. men vi trenger ett sete til , også hadde vi tenkt på multitech [;)]

Er mulig at det bare er mine barn som er hadr i ræven altså, vet om mange andre som er kjempe fornøyde med Multitech'en... [;)]
Men er jo en bilsetejungel uten like der ute... Har kikket såååå mye rundt, og er disse tre vi har kommet ned til nå iallefall... Så var det bare å finne ut hvilken av de da... det er ikke så lett.... hehe....

Vi har BeSafe, men om jeg måtte velge mellom de tre hadde jeg valgt Zentoen. Har erfaringer med den og den tar liten plass. Har hørt om de andre, men ingen erfaringer med de. Britax blir det aldri her uansett!

Har Maxi Cosi Mobi til de 2 eldste, og ville valgt det om vi skulle kjøpt nytt nå!

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Vi har BeSafe, men om jeg måtte velge mellom de tre hadde jeg valgt Zentoen. Har erfaringer med den og den tar liten plass. Har hørt om de andre, men ingen erfaringer med de. Britax blir det aldri her uansett!

Kan eg spørre om hvorfor ikke Britax?

dytt

dytt

dytt

Back
Topp