ORIGINAL: Lois Lane
i alle fall brio zento, britaw two way og britax multitec
Brio zento har vi til største jenta og hater det, forbanna dritt sete. Ikke sitter hun godt og beltene kjerver seg. [:'(]
Britax two way har jeg hørt mange som sier at dem liker bedre til litt større barn, at de minste ikke sitter like bra i det.
Multitech har jeg hørt mye bra om og likte det selv også når vi var og så på det. Har fått det anbefalt mer enn en gang, men det er et kombi sete, derfor det gikk bort for meg. [:)]
Vi kjøpte besafe izi kid x3, og elsker det, har også hørt mange andre som liker det godt, eneste negative som jeg kan komme på med det sånn rett opp og ned er at det er litt vanskelig og montere men følger man bruksanvisningen og tar seg litt god tid til det så sitter det veldig bra, noen har klaget på at det er for bratt så barna henger med hodet i det, men da har man ikke montert det godt nok, for man kan velge hvor bratt man vil ha det når man monterer det. [:)]
Men så kommer det jo veldig an på om du mener rent bakovervendte seter eller kombi seter da. [:)]
Acta graco be logic er så langt det eneste setet som er godkjent plustestet opp til 25 kilo.
Her kan du se hvilke seter som er godkjente i plustesten. [:)]
http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp?Godk_namn=asc