Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ariana
HTS BeSafe Izi Combi[;)]
ORIGINAL: Oline
ORIGINAL: Dollface™
jeg har besafe izi kid combi, og brio zento.. er fornøyd med begge men ikke 100%..
besafen fordi den bare går til 18 kg, og brioen fordi den ikke er så god å sitte i for min unge..
har kikket på et nytt nå, britax multitech - det er for og bakovervendt til 25 kg, og har høyest rygg av alle setene jeg har sett på, noe som gjør levetiden lenger.. vurderer å kjøpe det..
Vi har Multitechen og er veldig fornøyde.
Kjøpte nytt, siden BeSafe Izi Combi bare gikk til 18 kg (tenkte ikke så langt når vi kjøpte det)
jeg har besafe izi kid combi, og brio zento.. er fornøyd med begge men ikke 100%..
besafen fordi den bare går til 18 kg, og brioen fordi den ikke er så god å sitte i for min unge..
har kikket på et nytt nå, britax multitech - det er for og bakovervendt til 25 kg, og har høyest rygg av alle setene jeg har sett på, noe som gjør levetiden lenger.. vurderer å kjøpe det..
Vi har Multitechen og er veldig fornøyde.
Kjøpte nytt, siden BeSafe Izi Combi bare gikk til 18 kg (tenkte ikke så langt når vi kjøpte det)
korttenkthet er mitt mellomnavn.. [:-]
var å så på det i går, og målte ryggen på besafen kontra det, og det skilte vel 6 eller 8 cm.. husker ikke eksakt..
Ja, og når i tillegg gutten min har bikka 15 kg for lengst, så var det like greit å få det i hus.
Når vi kjøpte besafen, når gutten vår var 5 mnd, virka 18 kg ueeeeeendelig lenge til... (selv om han da var 10 kg)
ORIGINAL: MarcElia
Vi valgte et Acta Graco Cosmic Comfort, og er kjempefornøyde..