Bilsete med hjul?

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg så for litt siden noen som trillet babyen sin i bilsetet på et kjøpesenter og lurer på hva disse "bilsetene med hjul" heter? Jeg har ei simo barnevogn og tenker at en slik kunne vært praktisk for korte turer som for eksempel kjøpesenter eller bare kaffebesøk. Simoen er ganske stor å frakte med seg i bil, så jeg lurer på om det kunne vært en lur ide å skaffe seg noe sånt i tillegg.

Det kan f.eks være en quinny zapp man har satt bilstolen på eller noe sånt :) er veldig greit om man bare skal en snartur innom en butikk.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg har en TFK vogn hvor jeg kan putte på adaptere. Så setter jeg bare setet oppå

Jeg har en TFK vogn hvor jeg kan putte på adaptere. Så setter jeg bare setet oppå

Det var kanskje enda lurere. Ser Quinny zapp ikke får så gode tilbakemeldinger selv om den er svært praktisk plassmessig. Tar TFK'en din stor plass i bilen da? Lett å legge sammen?

Du får adaptere til bilstolen til omtrent alle vogner, så bare å sjekke opp om vogna du skal ha selger adapter til bilstolen din :)

Du får adaptere til bilstolen til omtrent alle vogner, så bare å sjekke opp om vogna du skal ha selger adapter til bilstolen din :)

Det har jeg sett etter litt søking her. Lurer bare på hvor stor plass ei slik vogn tar i bilen - da uten bilstolen. Lurer på om det blir en baby jogger city elite eller noe. De så veldig grei ut og har fått gode tilbakemeldinger :-) Denne babyutstyrverdenen er jo rene jungelen! :confused:

jeg skal ha baby jogger city gt.genial og enkel å slå opp og ned:)

får bilstoladapter til alle vogner så trenger ikke å kjøpe deg en ny vogn bare pass på at du har en bilstol som har adapter til din vogn ;)

baby jogger er liten og nett til min bil,og grei å ha med på reise:)

får bilstoladapter til alle vogner så trenger ikke å kjøpe deg en ny vogn bare pass på at du har en bilstol som har adapter til din vogn ;)
Ja, ikke sant. "Problemet" er at jeg synes Simo-vogna jeg har tar for stor plass og blir for tungvindt for små turer. Leter da etter ei litt enklere løsning.

Jeg kjørte denne løsninga med tfk-vogn. Uten sportsdelen på, så var denne vogna veldig lett og grei å ta med i bil. Nå har vi kjøpt reisetrille fra babyzen og ingen ting er så lett og greit som den, men ifht simo og emaljunga-vognene er tfk liten lett og grei :)

Det har jeg sett etter litt søking her. Lurer bare på hvor stor plass ei slik vogn tar i bilen - da uten bilstolen. Lurer på om det blir en baby jogger city elite eller noe. De så veldig grei ut og har fått gode tilbakemeldinger :-) Denne babyutstyrverdenen er jo rene jungelen! :confused:
Har city elite til storebror og er storfornøyd! Den er HELT genial og tar nesten null plass i bilen :) og kjempe god å trille!

Ja, ikke sant. "Problemet" er at jeg synes Simo-vogna jeg har tar for stor plass og blir for tungvindt for små turer. Leter da etter ei litt enklere løsning.

skjønner ;)
har quinny zapp som ekstra vogn :)

Jeg har tenkt litt på denne, mountainbuggy nano: http://mountainbuggy.com/no/Products/buggies/nano#.VId5yke5SK0

Den får plass som håndbaggasje på fly, og du kan også feste barnesete på. Nå har jeg en vanlig mountainbuggy, men synes den blir litt or mye på korte turer. Har også en chicco reisetrille, men synes hjulene har for dårlig kvalitet, og fungerer dårlig nå som det er likt snø,is, slaps osv. Er dog litt usikker på nano hjulene og, men den virker veldig genial hvis man trenger noe enkelt og som tar lite plass.

Det var kanskje enda lurere. Ser Quinny zapp ikke får så gode tilbakemeldinger selv om den er svært praktisk plassmessig. Tar TFK'en din stor plass i bilen da? Lett å legge sammen?
Tfk er desidert den bedre vogna! Lett, tar lite plass, lett å legge sammen og praktisk på alle mulige måter :) elsker muligheten for å feste adaptere ;)

Her har vi bestilt stokke xplory, der slipper du adapter om du kjøper stokke izi go eller stokke izi sleep bilsete. Vi skal ha izi go :) kan også få adapter til andre bilstoler til den, men synes det er kjekt uten, da jeg sikkert hadde mistet de adapterene :p

Mangen brukar adaptar på vogna si :) Har det til emmaljungaen min ❤️

Har brukt trille og acta graco bilstol til de to andre, helt genialt! Men nå har vi kjøpt en ny bilstol, så må ordne oss med adapter til emmaljungaen, eventuelt babyjogger. Vi har både emmaljunga city cross, Babyjogger city Elite (kjøpt råbillig i USA) og en gammel simo kombi :p Liker best lufthjul her på bygda, andre vogner rister mer på grusen. Så tror jeg kjøper bag til eliten i tillegg til å bruke emmaljungaen :)

Back
Topp