Bilsete med fempunktssele

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
til barn over 15 kg.. Hvor finner man det?
Jeg har ikke filla peiling altså, men får bare opp seter på 15 kg + hvor man bruker bilbeltet som sele. Og det er jo for tidlig?
Han er jo bare snart 3,5 år og er 17 kg og 105 cm lang. Så det 9-18 setet er i minste laget. Haster litt med å kjøpe nytt. Men HVILKET? *sukk*

Dersom du skal ha han fremovervendt, så anbefaler Trygg Trafikk at barnet sitter i beltestol (med bilens egen 3-punkts sele) fremfor barnesete med integrert 5-punkts sele, så lenge barnet veier over 15 kg

(Regner med at du er klar over at Trygg Trafikk anbefaler at barn sitter bakovervendt til de er 4 år)

ORIGINAL: Oline V2

Dersom du skal ha han fremovervendt, så anbefaler Trygg Trafikk at barnet sitter i beltestol (med bilens egen 3-punkts sele) fremfor barnesete med integrert 5-punkts sele, så lenge barnet veier over 15 kg

(Regner med at du er klar over at Trygg Trafikk anbefaler at barn sitter bakovervendt til de er 4 år)
Signerer bare her,var akkurat det eg skulle skrive[:D]

Jada jeg er klar over det.. [:D]
Takk for svar dere..! Bør vel uansett ta ungen og bilen med når vi skal kjøpe, så vi får se hvordan han sitter, plass osv. [:)]

Back
Topp