bilsete (kiddy)* bilde*

Snupimamma

Elsker forumet
noen som har erfaringer med dette...???

ser fint ut. men er jo ikke det som er viktig... også er det ikke sele men sikkerhets bøyle.. noen som har hørt om det før...???

har kjøpt sete til han,(ike dette) men er ikke fornøyd med det å nå skal vi kjøre langt.. vil ha ett nytt  sete å da vil jeg ha et godt.. så kikker på alt....   

noen som vet om noen gode nett steder og handle sete...?? med kjepp leveringstid...???

han er 13 mnd... nei blei litt skuffet når det ikke var sele.. er ike dette jeg har kjøpt altså.. men er på nette nå og kikker.. så så jeg dette.. trodde den tingen over var bare en leke ting jeg..

ORIGINAL: LouisVuitton

Er nok en grunn for at de aller fleste barneseter har sele, tror ikke jeg hadde turd å ta sjangsen på det setet der.

nei tror kanskje ikke det jeg heller...

viste ikke kanskje den bøylen var noe nytt eller noe..  

ORIGINAL: *LiseT*

Det hadde jeg aldri i livet kjøpt. Hvor får man kjøpt dette da? Ellos eller noe slikt?

jeg har ikke kjøpt det... er bare og kikker litt.. men så det på barnesete.no

endret litt. skjønte att dere trodde jeg hadde kjøpt dett.. men dat har jeg altså ikke gjort da[;)]

Var inne og kikket på siden deres - og de sier det er en testvinner fra 9 mnd til 12 år, men jeg lurer på hvor de har blitt testvinner? Og jeg synes det er rart at det kun var en bøyle og ikke seler. Jeg hadde ikke valgt et slikt sete i alle fall.

ORIGINAL: Elimor

Var inne og kikket på siden deres - og de sier det er en testvinner fra 9 mnd til 12 år, men jeg lurer på hvor de har blitt testvinner? Og jeg synes det er rart at det kun var en bøyle og ikke seler. Jeg hadde ikke valgt et slikt sete i alle fall.

var testvinner i tyskland... men er snart to år siden.. nei tror ikke det blir dette nei...

noen som vet noen nettsider en kan kjøpe GODE seter på...????

Hvis du går inn på sidene til ADAC og ser så var ikke dette setet testvinner i den testen.

Skal det lille barnet ditt sitte fremovervendt? Hvor tungt er barnet ditt? Det bør ikke sitte i beltesstol om det veier under 15 kg.

Ville i alle fall aldri kjøpt noe fra barneseter.no og ikke det Kiddi setet til et så lite barn, de feilinformerer jo tilogmed om riktig sikring. Det er til å grine av. Butikken har ikke engang et eneste bakovervendt sete etter gruppe 0 [:'(]

Ser du spør etter andre sider:

http://www.mamma-mia.no/shop/netshop.asp

Jeg har en sønn som er 2 år i mai. Han vokste ut av 5 punkt sete sitt da han var akkurat året.

Det er veldig slitsomt med han å kjøre bil fordi han alltid aker seg under selen. Nå bruker vi et besafe sete med tre punkt sele.

Poenget mitt var at vi ble faktisk fortalt at et sete med en slik pute foran var det eneste som eventuelt ville fungere for han. Man bruker 3 punkt selen til å feste med, men han får mer beskyttelse framme..

Men for å være ærlig så er det ikke lett å si hva man skal tro på[&:]

Er nok en grunn for at de aller fleste barneseter har sele, tror ikke jeg hadde turd å ta sjangsen på det setet der.

å så dumt når de feilinformerer så mye... jeg har da ikke peiling på seter selv men er litt dum og tror på det jeg lesr jeg da..men skjønner jeg ikke skal ha dette sete i alle fall.. [;)] er det noen om har noen tips om gode seter...???

Britax Two Way Elite(9-25 kg), ikke så dyrt, enkelt å montere, bakovervendt opp til 25 kg og sist men ikke minst sikkert.

Back
Topp