Sin
Forelsket i forumet
Både mamma og pappa (de er skilt) har hvert sitt sete i bilene sine som de har kjøpt selv. Jeg fant begge de to setene, brukt av kjentfolk. Jeg spurte ikke om de ville kjøpe, mamma tilbød seg selv. Jeg foreslo det også til pappa da vi skulle besøke ham i juni, for han ville betale for at vi skulle leie et sete. Da ville det lønne seg etter tre turer å heller kjøpe et brukt, så da gjorde vi det.
Jeg turde aldri å spørre om de ville betale, men var veldig glad for at de ville gjøre det selv. Nå kjøpte jo vi litt billigere seter brukt fra folk vi kjenner, enn å kjøpe nye.
Kan du muligens bytte bil med bestemoren, da? Så slipper dere å flytte over sete OG ha et ekstra ett... evnt så går det an å kjøpe ekstra belter til å ha i en annen bil (hvis det ikke er isofix-sete). Da er det lettere å flytte setet over.
Jeg turde aldri å spørre om de ville betale, men var veldig glad for at de ville gjøre det selv. Nå kjøpte jo vi litt billigere seter brukt fra folk vi kjenner, enn å kjøpe nye.
Kan du muligens bytte bil med bestemoren, da? Så slipper dere å flytte over sete OG ha et ekstra ett... evnt så går det an å kjøpe ekstra belter til å ha i en annen bil (hvis det ikke er isofix-sete). Da er det lettere å flytte setet over.