Bilsete etter 9 kg

lykkeImagen

Andre møte med forumet
Vi skal bytte sete til junior, men er litt i tvil på hvilken vi skal kjøpe. Maxi Cosi el Akta Graco?? svigerinna mi sverger til Akta, men de har ikke sånn iso fix festing..

Hva har/ skal dere kjøpe???

Har Akta Graco nå..

Jeg har akta graco nå, men har kjøpt britax multitech til han :) det er 9-25kg og godkjent bakover og framover så kan brukes lenge :)

har ikke noe peil, bare kjøpte det egentlig, virka som et bra sete... typen er kjørelærer og veldig bevisst på sikkerhet i bil og han syns det var et bra sete :)

Her ble det akta graco.

Vi har Be Safe Izi Combi X3, veldig fornøyd med det. Er 0-18 kg og festes med belte :o)
Forover og bakovervendt.

Ser på linken jeg fikk av *Legokloss* at akta graco fikk dårlig resultat.. Blir litt forvirret av alle typene jeg :) Skulle ønske det fantes to slag så fikk man velge mellom de..hehehe

vi driver også og funderer over hvilket bilsete vi skal velge som neste. Her står det i første omgang mellom acto graco belogico-som på tross av vg er ett av to bakovervendte seter opptil 25 kg som har gått gjennom den svenske plus testen http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp, og britax hi-way II som er det andre...

Men, vi må jo prøve de i bilen og se om de passer... ellers så må vi se på andre bilseter :)

Vi velger å kjøpe bakovervendt til 25 kg-slik at vi slipper ett mellom sete mellom 18 og 25 kg.

om noen vet noe om disse setene i biler (gjerne avensis 2005) så blir jeg supertakknemlig for svar!!

Vi hadde akta til storebror og var veldig fornøyd. Masse forskjellige meninger om bilstoler, og det er bra :)  Storebror ble bilsyk av å sitte med ansiktet bakover så han måtte vi snu før han var fylt 2 år, masse oppkast hehe.

vi har kjøpt akta graco...

ser det kommer dårlig ut på test nå, men det kom godt ut ifjor...
så tar det med en klype salt jeg... 

er hvertfall fornøyd så langt vi da...
og syns IKKE setet er vanskelig å feste i det hele tatt! (en av de tingene som gjorde at det kom dårlig ut på testen..) sitter som støpt med sele,støtteben og forankringssele...

Back
Topp