bilsete? emmaljunga...

beiben

Forelsket i forumet
er det noen som har erfaring med slike seter. har vogn fra emmaljunga, så lurer på å kjøpe sete derifra oxo...[:)]

ORIGINAL: LilleFørste

ORIGINAL: Laz

Jeg har både vogn og sete fra Emmaljunga. Og adapter så jeg kan sette bilsetet på vognunderstellet. Det er genialt når du feks skal rundt på handletur og må ut og inn av noen butikker. Jeg er så langt veldig fornøyd med Emmaljungasetet mitt, vesla sitter veldig godt og støtt oppi.

Er ganske fornøyd med setet mitt eg og!:) I begynnelsen så var det litt lite støtte til hodet så han fikk en knekk på det men setet er ypperlig ellers;)

så bra :) da satser jeg på å kjøpe det - greit og enkelt når man har samme vogn [:)][:)]
takk for svar[:D]

ORIGINAL: Laz

Jeg har både vogn og sete fra Emmaljunga. Og adapter så jeg kan sette bilsetet på vognunderstellet. Det er genialt når du feks skal rundt på handletur og må ut og inn av noen butikker. Jeg er så langt veldig fornøyd med Emmaljungasetet mitt, vesla sitter veldig godt og støtt oppi.

Sign[:D]

Kjempefornøyde vi også:) For øyeblikket ligger det i boden frem til oktober- kan ikke bruke det med putebarn desverre:( Savner setet jeg! Brukte det til snuppa vår på 2 år helt til hun nermet seg 1,5 år faktisk- Hun satt støpt i det og sov veldig godt!
Håper du blir like fornøyd som vi har vært hvis du velger setet:)

vi er også kjempeforøyd. [:D]

Maya er også putebarn, og får plass foreløpig. Men ser jo at hun ikke skal vokse veldig mye de siste 10 ukene med pute før setet blir for lite...

Back
Topp