For de fleste er det vel alt for tidlig å bytte til bilsete nr 2, men kanskje mange har begynt å tenke på hva de skal ha. For en tid tilbake var det noen her som lurte på hvordan benplassen var for større barn som sitter bakovervent, siden babyene begynner å få føttene i seteryggen.. (Var det _sil_ som spurte tro?) Nå har jeg kjedet meg på biltur, og tatt bilde av bena til de sovende barna mine. Tenkte det kunne være greit å se for de som bare har sett babyseter i bruk, for det er enormt mye mer plass i sete nr 2.
Her er lillesøster på 65 cm i sitt babysete (brio primo). Føttene rører basen, men hun har plass i setet noen måneder til.

Her er storebror på 95 cm, i besafe izi kid isofix. Tærne rører så vidt seteryggen når han strekker bena, han har masse plass. I tillegg sitter han mesteparten av tiden med bena dratt opp på en eller annen måte, så all benplassen hans er totalt bortkastet.

Her er lillesøster på 65 cm i sitt babysete (brio primo). Føttene rører basen, men hun har plass i setet noen måneder til.

Her er storebror på 95 cm, i besafe izi kid isofix. Tærne rører så vidt seteryggen når han strekker bena, han har masse plass. I tillegg sitter han mesteparten av tiden med bena dratt opp på en eller annen måte, så all benplassen hans er totalt bortkastet.