Må ha den til mandag. Ellers er jollyroom et godt råd. Kjøpt sete der før til veldig god prisHadde kjøpt en beltestol. De har alltis tilbud på feks jollyroom.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha den til mandag. Ellers er jollyroom et godt råd. Kjøpt sete der før til veldig god prisHadde kjøpt en beltestol. De har alltis tilbud på feks jollyroom.![]()
Aha nei, det hadde ingen gått med på neiHadde du fått noen der du er til å kjøpe beltestol?![]()
De er ikke vant til det og mannen tilbyde at siden jeg allikevel kjører A til bhg 8.30 kunne jeg også kjøre jenta dems, han tenkte bare ikke på sikkerhet og lovverk først.
Og de tenkte først å stikke innom en brukt butikk med ting som man ihvertfall ikke kan stole på, sett de prøve å selge babysete med digre rifter iså det hadde heller aldri kommet inn i bilen. Er også et stykke unna jula, biltema osv aller helst vil jeg jo at de hadde fått tak i et skikkelig et
Etter planen skal hun sitte på allerede til mandag så alt med leveringstid blir for sentAha nei, det hadde ingen gått med på neiUff... Masse tilbud på lekmer osv. Lykke til
Bra du bryr deg så mye
![]()
Kan du få de til å spleise på sete da?Etter planen skal hun sitte på allerede til mandag så alt med leveringstid blir for sent
Tror ikke de forstår det med sikkerhet! De har derimot godtatt av yngste har sittet i sete til A en gang (kjørte ungen med mor til legevakt) og godtar at de må ha noe men da pga muligheten for å få bot, så vet at de ikke vil legge mye penger i det![]()
Joa men det spørs jo da på pris osv.Kan du få de til å spleise på sete da?
Vis de reglene og evt videoer på hvorfor barn skal sikres? Så de kan læreJoa men det spørs jo da på pris osv.
De ser jo dessverre ikke på sikkerhet fordi de faktisk ikke vet bedre, så denne jenta har sittet i bil uten noen som helst pute eller beltestol! Skikkelig sløvt av de som har hvert sjåfør! Så foreldrene syns jo det er rart hun må ha noe nå!
Gjort det!Vis de reglene og evt videoer på hvorfor barn skal sikres? Så de kan lære![]()
Gjort det!
Men de ser ikke forskjellen på div måter å sikre på. For alt er på en måte bedre enn hva de er vant til.
Det de reagerte på var bøter