Bilsete #2

Camilla1995 ♛

♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken
Oktoberskattene 2015
Hvilket sete har dere kjøpt eller skal kjøpe? :)

Vi kjøpte besafe izi modular i dag, gleder meg ihjel til å få det! Må vente 1-2 uker da de ikke hadde flere inne, superkjipt! Lille satt som en konge i det når vi prøvde det i bilen, og jeg har stor tro på at han blir lettere å kjøre med nå!! Æææh :D :D
 
Skal kjøpe samme. Har modular i første str også, liker d veldig godt
 
Har cybex sirona som storebror bruker nå. Han skal over i ny og da overtar hun:) veldig fornøyd med det!
 
Besafe Izi modular:) Bilkjøringen går lettere nå og frøkna sitter betydelig bedre i den enn i babystolen. Har bedre oversikt ut vinduet og får generelt fulgt bedre med. Skriker fortsatt en del, men absolutt bedring;)
 
Vi har lyst til å prøve Concord Reverso. Noen som har erfaring med det?
 
Vi har lyst til å prøve Concord Reverso. Noen som har erfaring med det?
Vi kikka på det, men det så ut som det tok sinnsykt mye plass fremover mot setet forran, på grunn av at det var såååå sykt tilbakelent :eek:
 
Har besafe izi go, kan brukes til 13 kg.
 
Vi kikka på det, men det så ut som det tok sinnsykt mye plass fremover mot setet forran, på grunn av at det var såååå sykt tilbakelent :eek:
Ååå, jeg har hørt det tar lite plass! :eek: Må kanskje revurdere det da. Vi har veldig god plass i bilen, men det er jo ikke sikkert det går for det :(
 
Ååå, jeg har hørt det tar lite plass! :eek: Må kanskje revurdere det da. Vi har veldig god plass i bilen, men det er jo ikke sikkert det går for det :(
Om jeg kommer på det, så kan jeg ta bilde av det i morgen når vi henter vårt? Så ser du hvordan det er :) syns bildene på nett lyger :eek:
 
Glemte det helt ut med en baby som bare grein mens vi venta på samboeren :(
Jaja, sånn er det, uff. Ikke tenk på det! Jeg tror vi kjøper og eventuelt bruker angreretten hvis det ikke passer i bilen. Har en Passat, så jeg innbiller meg det er plass :)
 
Back
Topp