M
mrspurple
Guest
Har et sete uten isofix, men føler man må etterstramme for hver tur man tar.. Noen som kan anbefaøe et sete bakovervendt med isofix??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Besafe izi kid x3den har vi, å er superfornøyd.. Leier gjennom if
![]()
Vi har både britax og besafe et i hver bil. Liker personlig britaxen best så det står i min bil og besafen i mannen sin bil(min bil =den bilen jeg kjører mest)
Vi har britaxen uten isofix, vet ikke om man får den med.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Besafe izi kid ;-) fikk nytt sete å betaler 109 i mnd ;-)Fant ut av deter det det som heter if izi kid?
Vi har beritax multi-tech nå.. Syns den er så sjip med strammingene hele tiden. Redd det ikke er festa godt nok osv.. Så vet at om vi har isofix så er det er trygghet i seg selv med det festet..kan hende jeg er helt teit men sånn føler jeg det ihvertfall
![]()
Går det an da?? Som en ekstra ting utenom??Men hvorfor kjøper dere ikke isofix til multitechen?
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Går det an da?? Som en ekstra ting utenom??
Vi skal importere cybex sirona plus... De er med isofix og kan roteres, slik at det blir enkelt å sette kidsa inn...
Vil du ha besafe x3, så vent til det nyeste kommer... Det er høyere i ryggen og varer lenger...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Herregud for et genialt sete. Akkurat sett en video om det.
Får man ikke tak i det i norge?
Jeg vil anta at det ikke går.. Isofix festene i bilen har jeg lest er kun godkjent opptil 18 kg, og multitech setet går jo opp til 25. Såg noen nevnte det nye besafe setet også, det har beltefeste, nettopp pga at setet er godkjent opptil 25 kg. Vi har multitech i ene bilen og besafe izi combi x3 isofix i den andre, jeg liker best besafen, mest pga han kan legges litt tilbake om han sover, og lettere å feste han inn og ut av dette setet!
Fant det her i allefall:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...cts/581630-0001&ChangeAction=SelectSubProduct
Må vise det til sambo!![]()
Er det det? :/ Da skal jeg selvsagt ikke ha det. Stusset over at jeg ikke fant noen tester på det ja...Er det ikke dette sete de nettop solgte ut for å bli kvitt pga at det ikke var så bra?
Herregud for et genialt sete. Akkurat sett en video om det.
Får man ikke tak i det i norge?