Bilpose

MammatilC16

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Er det noe man trenger? Jeg er veldig usikker, har tenkt hele tiden at vi bare tar en dyne rundt han ut i bilen og bruker dynen til det blir varmt i bilen.. Men har blitt veldig usikker nå den siste tiden

her blir det saueskinn i bunn, og teppe/dyne over.. Gidder ikke kjøpe bilpose som kan bukes i typ 3 sekunder :-P

Jeg har fått lånt bilstolpose av ei venninne, hadde nok ikke orket å bruke penger på det selv.

Jeg ser for meg at vi som regel setter baby i bilstolen inne, og bærer baby inn fra bilen i bilstolen. Da er jo ikke selve bilstolen kald, bilen kan man jo evt starte 5 minutter før man skal ut hvis det er veldig kaldt. Kommer nok langt med pledd/teppe tenker jeg. :)

Genialt om du skal kjøre i barnehagen/på skole ;) også slipper du jo å kle på babyen når dere skal ut og babyen får selene tettere på kroppen ;) veldig enkelt å åpne den i bilen også, mye lettere enn å evt ta av klær osv... Så vi har kjøpt ;) en god innvestering spør du meg ;) den vi har kan jo brukes som vognbagpose også så to flyer i en smekk ;)

Jeg tror ikke vi personlig har behov for det. Men svigersøster kjøpte en brukt som jeg kan overta hvis jeg vil. Orker ikke bruke penger på ny. Sist brukte vi bare babyullteppe rundt.

Ja, skal ha easygrow mini i fargen lilla :D

Vi har kjøpt Voksi Move. Håper vi får bruk for den :)

Hadde Voksi med første og angrer ikke. Blir brukt denne gangen også. Supert at barnet blir spent fast ordentlig (de er tryggere da enn om de har mye yttertøy), at man slipper masse av- og påkledning, og at de sitter lunt i en vinterkald bil. Jeg synes det er tull at det er tull å kjøpe en slik, vår blir absolutt brukt til andremann også :)

Har kjøpt voksi move og ser for meg at den blir kjekk når vi kjører /henter storebror i Bhg. :) syns heller ikke den var så dyr i forhold til mye annet...

Jeg syns de pengene gjør med nytte som dopapir. Har februarbarn fra før. Han hadde aldri på seg mye klær i bilen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Brukte bilstolposen til voksi, med andremann. Syns den var genial. Så det skal jeg absolutt ha.

Vi har kjøpt voksi move, her vi bor blir det lett 20 minus i jan/feb, da nytter det ikke med forvarmet bil, du fryser halvt i hjel på vei til bilen...

Det er jo snart vår når lille kommer, så tror ikke vi bruker penger på det. Har webasto i bilen også, så er godt og varm der inne. Bruker ullpledd på vei til bilen :-)

Men de som skal ha!! Med eller uten lammeskinn??har jo den fra Nordlys oxo!?? Erfaring.. Har aldri hatt, men ønske meg denne gang.

Back
Topp