Bilpose i vogn?

mammatilen_90

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Oktobergull 2022
Jeg har et dilemma...

Kjøpte både voksi bilpose og en easy grow vinter-vognpose. Vi har bestillt bugaboo buffalo.. Til sportsdelen kan du få en vognpose som hører til og det tenkte jeg ikke på når vi kjøpte! Vurderer å levere tilbake vognposen og heller vente til han blir stor nokk til å sitte i sportdelen til vi kjøper ny.

Spørsmålet mitt er: kan man bruke bilposen i vognen? planlegger å ha skinnfelle i bunnen...

PS: bor i stavanger! Og baby kommer i slutten av desember.

Takk for hjelp!

Jeg planlegger å bruke bilpose i vognen, hvertfall den første tiden, evt med lammeskinn om det blir kaldt. Om det blir veldig kaldt får det heller bli vognpose i tillegg (bor i Trheim). Må vel kjøpe vognpose etterhvert uansett men jeg synes det er greit å vente ettersom jeg ikke er sikker på om og når jeg evt trenger den. Om det er stor forskjell på den du har og den som er til sportsdelen så tror jeg kanskje jeg ville ha byttet, men samtidig så hadde det vært veldig greit å hatt en vognpose liggende ferdig. Så mye forskjell på dem er det uansett ikke.

Tror du bare må føle på hva 'mor har lyst til' :) Hos meg har fornuften tapt over lysten hver gang hittil hvertfall (med unntak av vognposen faktisk - helt utrolig at jeg ikke har endt opp med flere enn en;)) som har resultert i masse fancy greier som sikkert er helt unødvendig :joyful:

Dette lurer jeg også på, så henger meg på her:-) Har vel bestemt oss for bilpose i dun, og kunne tenke meg å bruke den i vogna også i starten - og vente med vognpose.. Eller? Tenker også å ha lammeskinn i vogna.
Jeg tenker i tillegg å strikke en vognpose med hull til seler i str 1-3 mnd, den kan brukes som yttertøy ved behov. Både i bilstol og vogn. Vet ikke om det er nødvendig, men har så lyst på den:-)

Ja så klart kan dere det;) hvorfor ikke?;) de drukner jo i den store vanlige posen uansett i begynnelsen
Jeg har lagt ullpledd i bunn av posen for å fylle den ut og at den lille ikke skal sklined. Bilpose er sikkert topp det;)

Har bilstolpose i dun, og den tror jeg blir i bilstolen. Så har jeg Voksi Classic og Easy Grow (EG - som forresten er den beste vognposen jeg har vært borti i løpet av alle mine år på småbarnsavdeling i bhg hvor barna sover ute). Skal ha to vogner, så blir en pose i hver vogn. Tenker legge skinn under vognposen, så blir det et godt hjemmestrikka ullpledd som ungen blir tulla inni når den legges i posen!

Er ingen problem å bruke bilstolposen i vogna, men her orker jeg ikke styre med den ut og inn hver dag av bilstolen. Da mannen pendler,så jeg MÅ ut med bilstolen to ganger om dagen for å levere på skole...

Man kan absolutt bruke bilposen i vogna, men som flittig bruker av både vogn og bil orket jeg ikke å styre med bytting, men kjøpte begge deler. Man må uansett ha en større pose etterhvert. :) Har Voksi Move til bilstolen og Voksi Urban til vogna. :)

Back
Topp