Billigtester...

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Er egentlig billigtester like bra og sikre som de vi får kjøpt på apoteket? Brukte en billigtest i går. Den var kanskje litt kald. Har ligget i kjøleskapet lenge. Kan det påvirke resultatet. Satt på den ei stund for å varme den opp, mne det er ikke sikkert det var nok. Mensen har ikke kommet ennå, men har mue utflod,flytened. (litt ekkel detalj[:'(]) Tenk om mensen kunne hold seg borte leeeeeeeeeeeenge! 

Er egentlig billigtester like bra og sikre som de vi får kjøpt på apoteket? Brukte en billigtest i går. Den var kanskje litt kald. Har ligget i kjøleskapet lenge. Kan det påvirke resultatet. Satt på den ei stund for å varme den opp, mne det er ikke sikkert det var nok. Mensen har ikke kommet ennå, men har mue utflod,flytened. (litt ekkel detalj) Tenk om mensen kunne hold seg borte leeeeeeeeeeeenge!

Det skal egentlig ikke være noen forskjell så vidt jeg vet fra billigtester til andre tester. Men oppbevarer du testene i kjøleskapet? Har jeg aldri hørt om[:)] Hva viste testen i går da? Håper TR holder seg langt borte og at spiren sitter nå[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Er egentlig billigtester like bra og sikre som de vi får kjøpt på apoteket? Brukte en billigtest i går. Den var kanskje litt kald. Har ligget i kjøleskapet lenge. Kan det påvirke resultatet. Satt på den ei stund for å varme den opp, mne det er ikke sikkert det var nok. Mensen har ikke kommet ennå, men har mue utflod,flytened. (litt ekkel detalj) Tenk om mensen kunne hold seg borte leeeeeeeeeeeenge!

Det skal egentlig ikke være noen forskjell så vidt jeg vet fra billigtester til andre tester. Men oppbevarer du testene i kjøleskapet? Har jeg aldri hørt om[:)] Hva viste testen i går da? Håper TR holder seg langt borte og at spiren sitter nå[;)]

Testen i går var negativ. [&:] Sto i vedlegget at de kunne oppbevares i kjøleskap, men at de skulle ha romtemperatur ved bruk. Kanskje det er helt feil det og at testen ikke er helt til å stole på.. Testen har skarp orange hette...Husker ikke hva nettsiden het, men den var dansk..

På dag 10 etter egguttak så brukte jeg billigtest, den aller billigste stripsen du kan få og den var svak positiv. Jeg har ikke noe å si på de testene. De har funket greit for meg de to gangene jeg har fått positiv test.

Back
Topp